{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baghjulseffekt BB
  • #1   17. aug 2010 Der er ikke noget du rigtig kan regne...

Der kan sagtens være 15hk forskel bare i feltet, og du kan sagtens have 3-6hk forskel på den samme cykel på det samme felt hvis de bliver rullet 2 forskellige dage... Det eneste du rigtigt kan bruge en rullefeltstest til er at se hvordan kurven er, altså om den er jævn eller om der er "huller" i... Og til at justere motoren ordenligt ind...

/ Bülow...

• #2   17. aug 2010 Hej Brian K hvis du gætter på 144,32 på hjulet er det ikke helt galt

har teste nogle stykker af dem

oc

• #3   17. aug 2010 Bûlow:
    Skal egentlig ikke bruge det til noget, det er jo en BB, så der ER hul i kurven! *G*
    Vi er 2 der skal afsted, begge på Blackbird.. Bare for at være nysgerrig jeg spørger til baghjulseffekten..
    OC:
    Håber da du får ret. Da jeg fik rullet min i April, efter begrænsningen blev fjernet, smed den 140 hk , men fandt ud af at der var 0,7L olie for MEGET på motoren.. Så det bliver sjovt at se om det har gjort en forskel, at få rettet oliestanden..

• #4   17. aug 2010 Okay... der er bare nogle som går vildt op i det, og bliver skuffet når de kommer til et felt der ligepludselig siger -15hk i forhold til sidst... De er jo klar til at pille motoren fra hinanden for at finde ud af hvor fejlen ligger...

/ Bülow...

• #5   17. aug 2010 Som skrevet , det er ren fis og mandehørm at de ryger på rullen lørdag..
    smiley

• #6   17. aug 2010 min gamle BB smed meller 143 og 152 hk testes på 3 forskellige ruller---

• #7   17. aug 2010 Jeg har også leget en del med BB motorer , en ting de har tilfældes er 136-142 Bhp hverken mere eller mindre , det hjælper lidt at montere noget KN filter + 4-1 akapovic på dem , men over 146 hk uden tuning Nixen
    Min egen X-11 Turbo som er en BB bare uden kåbe har jeg haft oppe på 248 bhp
    Faktisk er jeg ved at opgradere den , og ender sikkert på de 300 bhp
    PS en normal kobling på BB kan ikke klarer mere end 175 Bhp , skulle jeg hilse og sige , den driller hvergang

• #8   17. aug 2010 Min fars lagde ca. 137 hk med kn-filter i orginal boksen (ellers std.) og med komplet Akrapovic 4 i 1 og kn lå ydelsen på ca. 148. Det skal så siges, at den største diff. mellem de 2 rul lå på næsten 20 hk, fordi kurven knækker enormt meget med std. udstødningen.

• #9   18. aug 2010 Min smed 139,5, på Mr dyno,s felt!

• #10   21. aug 2010 Update...

Min smed 144.2 HK på hjulet i dag.. smiley
    Yderst tilfreds..

Kommentér på:
Baghjulseffekt BB

Annonce