Kawa Z750 udstødningsskift {{forumTopicSubject}}
Jeg har sammen med min genbo skiftet udstødningen på hans Kawasaki Z750 fra 2010.
Der sad 2 kabler der førte ned til udstødningen. De havde samme funktion / mekanisme som dem til gashåndtaget.
Vi monteret den nye udstødningen efter planen og fik ,monteret deres "system2 på kablerne. Dette system fungere umiddelbart ikke som det originale.
Udstødningen vi smed på var en Mivv
Der kommer nu en fejlkode F1. Vi har googlet den osv men ved ikke rigtig hvad vi skal gøre nu?
Altså, der står at fejlkoden har noget med ecu at gøre men hvad det betyder og hvordan vi løser problemet forstår vi ikke
Help anyone
?
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
apr 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=77259
Der står lidt om det her
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
Nogen andre med mere viden?
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
Men du mener at hvis man piller begge kabler af så forsvinder fejlen?
Er der ikke en grund til at kablerne er der "in the first place"?
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 2
begge kabler skal pilles af helt oppe på servoen og computeren skal nulstilles som beskrevet i Haynes manualen og så stoppede fejlkoden
Kawa Z750 udstødningsskift