712 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
G-Pack G-Pack
Hvad gør en G-Pack.
Min motorcykel begyndte at gå lidt underligt og derfor røg den til min mekker..
Han opdagede at der var mont. en G-Pack på min maskine og at ham der havde smidt den på ikke var helt klar med det elektriske. Den var ikke samlet med det rigtige stik og der var gået vand/ir i stikkene,,
Han pillede boksen af og siger nu at den går som den skal..
Men hvad skal en G-Pack og kan mærke forskel når jeg henter den imorgen??
0 synes godt om
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 251
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 807
Men hvordan virker det på en V2 cykel som min,,
Virker det og vil jeg kunne mærke en stor forskel.
maj 2007
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 251
Trickset ved tl 1000 s er at luftfilterkassen skal åbnes samtididig med modificering på indsprøjtning skulle eftersigende give temmelig en del i mellem området
men har dog ikke selv haft råd til denne luksus
Ellers er der en mand er ved besked her :
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=556
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
På en TL´er snyder en G pack cyklen til at tro at den går i et højere gear når den står i 1. og 2. gear. En TL´ers tænding er lidt anderledes i de første 2 gear for at den er lettere at kontrollere på gassen (den har et skod map fra standard hvilket kan give en on/off følelse og en masse pludselig power, hvilket de første udgaver fik kritik for) Dog er det ikke alle ecu bokse der har denne drosling
En gpack er bare en modstand der er sat på gear indikatorledningen. Den kan man lave selv for en 20´er med et loddeapperat. Jeg har haft lavet det på 2 TL´ere som begge var på bænk med og uden. Ingen synlig forskel på bænken ved mellemgas eller fuldgas, men det virkede dog som om cyklen havde sværere ved at gå ud i tomgang. Det var med en F21 ecu bok og så en anden som skulle være droslet.
Det kan fåes til de fleste moderne cykler, da de kan være begrænset fx på topfart eller i et spjæld i udstødningen eller andet. Men det er nu billigere at lave selv, eller at købe en plugon på ebay med stik som man kan tage af og på som det passer en
maj 2007
Min mekker der er aut. Suzuki vidste ikke lige hvad den skulle gøre og ikke gøre..
Men jeg tror den der sad på min var def. eller om forbindelserne var dårlige da den begyndte at gå meget kantet (hårdt) den gik ikke godt kold og varm syntes jeg den virkede "tam"
mar 2004
maj 2007
aug 2005
Følger: 51 Følgere: 49 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 784
mar 2004
G-Pack