712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

G-Pack G-Pack

Hvad gør en G-Pack.

Min motorcykel begyndte at gå lidt underligt og derfor røg den til min mekker..

Han opdagede at der var mont. en G-Pack på min maskine og at ham der havde smidt den på ikke var helt klar med det elektriske. Den var ikke samlet med det rigtige stik og der var gået vand/ir i stikkene,,

Han pillede boksen af og siger nu at den går som den skal..

Men hvad skal en G-Pack og kan mærke forskel når jeg henter den imorgen??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  G-Pack
  • #2   27. aug 2010 Ja Martin F løse kan jeg sagtens

Men hvordan virker det på en V2 cykel som min,,

Virker det og vil jeg kunne mærke en stor forskel.

• #3   27. aug 2010 Læse kan jeg men stave er åbenbart mit problem..:-)

• #4   27. aug 2010 Sorry smiley
    Trickset ved tl 1000 s er at luftfilterkassen skal åbnes samtididig med modificering på indsprøjtning skulle eftersigende give temmelig en del i mellem området
    men har dog ikke selv haft råd til denne luksus smiley
    Ellers er der en mand er ved besked her :
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=556

• #5   27. aug 2010 Du kan tjekke min kurve på min TL´er profil, jeps en åben kasse og et custom map med en pc3 giver en del på en tl´er. Dog kræver det et fuldsystem hvis det skal udnyttes helt

På en TL´er snyder en G pack cyklen til at tro at den går i et højere gear når den står i 1. og 2. gear. En TL´ers tænding er lidt anderledes i de første 2 gear for at den er lettere at kontrollere på gassen (den har et skod map fra standard hvilket kan give en on/off følelse og en masse pludselig power, hvilket de første udgaver fik kritik for) Dog er det ikke alle ecu bokse der har denne drosling smiley F0 (første udgave) boksen har fx ikke.

En gpack er bare en modstand der er sat på gear indikatorledningen. Den kan man lave selv for en 20´er med et loddeapperat. Jeg har haft lavet det på 2 TL´ere som begge var på bænk med og uden. Ingen synlig forskel på bænken ved mellemgas eller fuldgas, men det virkede dog som om cyklen havde sværere ved at gå ud i tomgang. Det var med en F21 ecu bok og så en anden som skulle være droslet.

Det kan fåes til de fleste moderne cykler, da de kan være begrænset fx på topfart eller i et spjæld i udstødningen eller andet. Men det er nu billigere at lave selv, eller at købe en plugon på ebay med stik som man kan tage af og på som det passer en

• #6   27. aug 2010 Tak Sebastian

Min mekker der er aut. Suzuki vidste ikke lige hvad den skulle gøre og ikke gøre..

Men jeg tror den der sad på min var def. eller om forbindelserne var dårlige da den begyndte at gå meget kantet (hårdt) den gik ikke godt kold og varm syntes jeg den virkede "tam"

• #7   27. aug 2010 Det burde ikke være den der gør det. Så nok nærmere at forbindelsen til den har været skidt

• #8   27. aug 2010 Ja mekkeren sagde der var ir i samlingerne og at den var samlet med noget krympe gummi eller lign.. Ikke noget der var samlet rigtigt..

• #9   28. aug 2010 formålet med den er at den fjerner moment spærringen i 1 2 3 gear og den snyder ECUén til at tro den er i 5 gear når den køre i 6 for at fjerne en spærring der er på topfarten.

• #10   28. aug 2010 En TL´er er ikke topfarts spærret smiley

Kommentér på:
G-Pack

Annonce