Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 600 F2
  • #1   7. sep 2010 din mc er med 12 volt i hvert fald. det med gps´en vil jeg lade andre om.

• #2   7. sep 2010 Tror sgu' ikk' der er lavet nogen mc'ere med 6 v siden Suzuki's lille 185 ccm off roader!
    Søg i forum. Der er masser af indlæg med hvordan man tilslutter sin GPS.

• #3   7. sep 2010 Angående montage, så har jeg gode erfaringer med techmounts som skal ned i hullet der på styret mellem clip-ons'ene.

Jeg havde blot ledning gemt væk langs siden af tanken, på indersiden, og ned bag skjoldet til batteriet under sædet.

• #4   7. sep 2010 ... Men det var så også en Zumo, når du snakker om cigarettænderstik, lyder det osm om det er en bil gps?

• #5   7. sep 2010 Jeg har lavet en forlængerledning fra batteriet (husk sikring på plus) også ud til et hun-stik (cigaretstik)..
    også kobler jeg bare min gps i dette hun-stik under sædet.

Man kan endvidere også taget strøm fra en af dine lygter. på den måde vil der kun være strøm på stikket, når motorcyklen er tændt. På den måde aflader du aldrig din mc.

Jeg har så min gps i en lille tanktaske, så beslag er unødvendig + vandtæt.

Den løsning jeg valgte kostede i omkanten af 20-30 ved biltema..

• #6   7. sep 2010 Tak for alle svarene. Jeg har ikke købt gps,en endnu, så nej det er ikke en bil gps, men det er bare den eneste metode jeg har hørt om indtil videre. Jeg har også en tanktaske og regner med, at den skal ligge deri.

• #7   7. sep 2010 Jeg har monteret en GPS på min CBR 600 F2 jeg kan lige tage nogle billeder af det på torsdag og så ligge dem op.

Ved mig var der nemlig et par ledlige stik ved baglygten. Så her for man også afbrydelse med. Så der ikke er strøm til GPS hvis der ikke er tænding på MC'en.

Jeg har en Zumo 220 og den er jeg meget glad for. Bruger den meget da man kan planlægge ens rute hjemmefra og på den måde maximere antallet af sving og minimere motorvej/ligud kørelse.

Mvh Simon

• #8   7. sep 2010 Jonas, Du kan prøve at se billederne af min CBR. De ter en Garmin Zumo 550 med techmount stem mount. Her koster montagen så dog 800,- alt inkl. Som det kan ses af billedet fra fører positionen, så sidder skærmen således at man kan kigge på gps'en uden at bevæge hovedet nedad, men samtidig kunne jeg også sagtens se GPS'en over min tanktaske selv når den var slået op.

Kommentér på:
CBR 600 F2

Annonce