Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cbr 600 rr køre mager blanding??
  • #1   10. sep 2010 Det tror jeg efterhånden de fleste MC'ere gør af flere grunde.

1. Emissionskrav
    2. Højere effekt sammen med højere kompression, så kan de køre mere magert.

• #2   10. sep 2010 Det er ikke mit indtryk..... er der noget der går for magert..... blir det som regel rettet af lambda sonden....

• #3   10. sep 2010 ja,somregel, men ikke altid

• #4   10. sep 2010 Det bør ikke være en generel trend eller problemstilling, at køretøjer kører for magert......ikke med de styringer vi ser idag....

Det med at det skal være så og så rent det der kommer ud, sker ikek pga. udmagring, men som resultat af total forbrænding....

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #5   10. sep 2010 Det lambda sonden gør, er da netop at lave en meget mager blanding, i et snævert område på de laveste delgasser, samtidig med at der tilføres ilt,gennem pair system, for at fortynde og opvarme gasserne, begge dele er kun aktive fra ca 50 - 12o kmt. men ved over 20 % gas kobler begge systemer somregel fra, og derover får den for det meste rigeligt at leve af, medmindre der er skiftet udstødning og filter mm.
    grunden til at en mc kører uroligt ved lav fart, er tit at overgangen fra lambdaens arbejds område (closet loop) hvor den kører magert, til open loop hvor den får nok benzin, stiger effekten ret pludseligt, det giver urolig kørsel.

• #6   11. sep 2010 Fanta...

Så må i være enige om, at den IKKE køre med lambda 1, men et mere magert tal?

Ellers gir forklaringen ikke mening for mig....*s*
    Dog ser jeg bare sjældent meget magere maps på std cykler......

Hilsen Mikael

• #7   12. sep 2010 ja nye cykler går magert det er derfor man smider en powercomander på og giver mere benzin især i mellem området giver det sprak men meget lidt i toppen af skalaen

Kommentér på:
cbr 600 rr køre mager blanding??

Annonce