831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

xt 600 tændspole? xt 600 tændspole?

Har fornylig købt en tændspole til min xt 600 over ebay men da jeg modtog den i dag viste det sig den ikke helt linede den på min xt 600.
Har dog sat den på og prøvet den og det lader til den fungere fint, så er det noget problem at det ikke er helt den samme kan noget tage skade af det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xt 600 tændspole?
  • #1   27. sep 2010 Hvis den er magen til alså ikke kosmetist men fysisk er der vel ingen ko på isen, det kan vel også være den ene er uorg.

• #2   27. sep 2010 Ja men det er en rigtig en til yamaha xt 600 fra 87
    Men den der sad på cyklen var vist ikke den orginale, den ligner hværtfald ikke den i min værkstedsmanual.

Det gør den nyge derimod

Man kan der ske noget fatalt med andre dele på cyklen ved brug af en tændspole der ikke passer til cyklen?

• #3   28. sep 2010 mener der står et nummer på den et eller andet sted, prøv at gogle det, jeg kan huske da vi skiftede den på konens fætters virago, passede den både til kava og nogle flere stykker, bare der er lige meget modstand eller hvad det nu hedder i dem kan der ikke ske noget ved det, den laver vel bare strøm til tændrøret og ikke andet.

Kommentér på:
xt 600 tændspole?

Annonce