{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Strømmen har fået et anfald.. {{forumTopicSubject}}

Her de sidste par uger har der været nogle problemer med strømmen, som jeg tror har noget med hinanden at gøre..

Problem 1: jeg kører fra silkeborg, og gør stop i vejle. Da jeg skal køre videre derfra, kan jeg ikke få den i gang, og den løber hurtigt tør for strøm. Det lykkedes mig dog at løbe den i gang. da jeg senere ankommer til min destination, og skal videre derfra, er der ingen problemer overhovedet.

Problem 2: Mine højre blinklys virker ikke, og de venstre virker kun af og til.

Problem 3: Vil starte cyklen, og det går helt fint, dog kan jeg se at alt srøm konstant tænder/slukker, hvilket påvirker både statuslamper, forlygte og omdrejningstæller. Når jeg så giver gas, opfører den sig som om at den er ved at løbe tør for benzin.

Sidste problem: den vil slet ikke i gang. når min forlygte er slukket, er der lys i statuslamperne, men når jeg tænder, slukker de (meget svagt lys i forlygten). Når jeg prøver at starte siger den et enkelt "klik", og ellers sker der ikke andet.

Nogen der har en idé om hvad der er sket? Jeg har læst mig frem til at der ofte kan være problemer med stelforbindelsen, og at jeg skulle prøve at sætte en ledning imellem minuspolen, og stellet. Men der sker ingenting..

Håber at der er en løsning, for jeg er tvunget til at møde 2 timer for tidligt på arbejde, hvis jeg skal have et lift med konen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strømmen har fået et anfald..
Kommentér på:
Strømmen har fået et anfald..

Annonce