906 visninger
|
Oprettet:
vt 1100 topfart {{forumTopicSubject}}
suk suk suk har lige fået serviceret motoren, inklusiv renset karb. men stadig topper den på 140 km/t ved godt det er en cruiser, mend en burde have mere, syntes heller ikke den helt har momentet... men ellers går den klokkerent
men hvad pokker kan det så være.... kom gerne med gode råd.
eller hvis i ved hvor der står en 1100 motor billigt så sig til
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
den får sikkert for meget benzin ved høje omdrejninger, så holder den igen, selv om du føler at den kører fint ved alm. fart, men det skal være et rullefelt hvor de kan måle benzin blandingen, mange kan bare se en effekt kurve, hvor de så skal gætte sig frem til dysen.
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.047
dentrækker fint igennem de tre første gear, når jeg så skifter til 4 sker der ikke mere
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.047
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.492
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.308
kan være inde på noget der
det er før hændt at ejer af cruiser har geeret dem om så de lyder beder i byen.
værste eksempelt jeg kender til var en harly ejer,
der geeret den så volsomt at den ikke smurte ordentligt med motor problemer derefter
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.047
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.047
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.391
Dot-e.dk (Mr.Dyno/Ove) er en dygtig person når det kommer til at rulle dem ind osv.
Så kan har finde dit problem og få den rullet ind. Og så skal du lige så godt smide et K&N filter på den og måske et jet-kit.
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 12
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Kommer den fra Tyskerland drosler de alle cykler til alt mellem 27 og 100 hk alt efter hvor meget forsikring de gider betale.
Det vil sgu da være trisk at ofte adskellige tusser på en rulning, blot for at opdage, at det eneste der skal til er to nye fuldstørrelses stutser.
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.047
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Man tager ikke normalt stutserne af for at rense og adskille karburatorer. Kigger man ikke efter droslingsforsnævringen, er den faktisk meget svært at se. Honda anvender stutser med en støbt forsnævring midt i stutsenåbningerne mod både karbs og toppe ser helt almiondelige ud, og det gør stutsen også udefra - Kig nu efter
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.047
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.047
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
vt 1100 topfart