Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vinterhi mc...
  • #1   5. nov 2010 Jeg har kun gjort det med benzintanken ???

• #2   5. nov 2010 ja... det plejer jeg også... men når jeg kigger i instruktionsbogen - så lyder det som, at man skal gøre sådan....???

• #3   5. nov 2010 Du skal ihvertfald ikke fylde din motor op med olie. og fuld tank eller ej. det er jo et spørgsmål om hvor din cykel står om der er fugt eller ej.

fugt = fuld tank

ingen = lige meget.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #4   5. nov 2010 Mon ikke der menes helt op til max mærket.

• #5   5. nov 2010 Jeg synes også at der lyder mækeligt...

Min unstruktionsbog siger følgende:

Motor:

1) Kom en spiseskefuld motorolie i hvert tændrørshul. Montor Tændrørene igen, og kør motoren et par gange.

2) Tøm motorolien helt ud. Fyld krumtaphuset igen med frisk motorolie, helt op til påfyldningshullet.

• #6   5. nov 2010 Hvis det er det der står, så...... men det lyder fan... en kende ude på overdrevet, hvor mange liter olie den kan sluge førend den er helt fyldt ?
    Og så igen - til forår skal det jo bare pladres af anyway...
    Det er sikkert "sundt", men klart for meget i min verden.
    Af med den gamle olie - nyt filter og olie på som normalt, start den i et par min. lige for at fordele den nye olie rundt, og det er det... jeg vil ikke stå heller, at hælde olie igennem tændrørshullerne... det lyder som en gl. englænder der skal stilles væk i årtier det her (undskyld til anglo fanatik'ere)
    Fyld tank og gi' den evt. 1/2 l. karb. sprit med i handlen - vask og osv. og fyld en masse luft i dækkene, batteri af og til ladning - slut færdig vente vente.......

• #8   5. nov 2010 Nej det skal du i alt fald ikke.
    Og du skal heller ikke hælde olie ned i cylindrene med mindre den kommer til at stå stille meget, meget længe.

• #9   5. nov 2010 Er det ikke skrevet, hvis cyklen skal væk for længere tid (årevis)???

• #10   7. nov 2010 Fyld du bare den helt op, men husk for guds skyld at tappe den overskydende olie ud inden du forsøger at starte den igen......

mindre kan nu også gøre det!!!!!!!

• #11   7. nov 2010 tak for indspark...

jeg tror at jeg gør som jeg pjejer... lader oliestanden være på maks.

Kommentér på:
vinterhi mc...

Annonce