1.749 visninger
|
Oprettet:
kan det passe??? {{forumTopicSubject}}
At der i et pakningssæt fra vesrah (mc nøglen) ikke er toppakning i???
Det ligner at der før har været brugt en del flydende pakning, men jeg fik ikke motoren samlet desværre, sp kan ikke se om der sad i tidligere
motorcykel: suki gn 250 fra 1994
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 541
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
har du noget kobberplade så kan du selv lave en..... Det ville giver lidt street respect
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 541
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
maj 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
Du skriver at der er en metalpakning og en alm. Jeg ville mene den almindelige er bundpakning, og metalpakningen er toppakningen.
Toppakningen er ikke den der sidder mellem topstykke og ventildæksel.
Toppakningen er den der sidder mellem cylinder og topstykke.
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
værsgo - eksploderede tegninger
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
kan det passe???