{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Hvilket kit til karburator? {{forumTopicSubject}}

Heysa...

Erfaringer med kit til Honda CBR1100XX Karb modellen søges..
Skal ha fjernet de huller der er i kurven, så der skal kit i karburatorene.. Men hvilke??
Selfølgelig er der DynoJet kittet..
Og Factory kit..
Er der andre?
Har hørt lidt om Dyno kittet ikke har titanium nåle, så der skal justeres jævnligt, grundet nålene slides hurtigere?
Kom frisk med Jeres erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket kit til karburator?
  • #1   13. dec 2010 meget let ..jeg har kørt med begge dele ....smed dyno jet kittet og kn filteret ud og smed et factory i sammen med et piper-x filter ...det virker bedst til en blackbird, dynojet kittet der bliver importeret til dk har en forkert kode/dyser/nåle og passer ikke til de eropæiske birds.og importøren er en klovn der ikke erkender de fakta som dynojet us smider på bordet. så derfor factory !!!!

• #2   13. dec 2010 Takker TT for brugbart svar! smiley

Har haft Piper X filter i den med org opsætning, der kunne den stort set ikke køre smiley
    Har ellers hørt at fuglene kører bedst med org filter selvom der er kit i?

• #3   13. dec 2010 en standard karb bird går mageret fra fabrikken. så når du smider et uoriginalt filter i gør du det kun være. jeg brugte piper-x filteret til at få en lidt mere mager blanding . det var så lidt at jeg ikke kunne få ram på det med nåle og blandings skrue justeringen. så det løste filteret. remsen er mere luft kræver mere benzin...

du kan også smide 2x 2mm skiver under hver standard nål hvis du vil gå den billige vej og så droppe kit og filter .det virker fint med standards potter på.

• #4   13. dec 2010 sku stå magert smiley

• #5   13. dec 2010 øøøø standard sku der stå...er nok lidt træt ....

• #6   13. dec 2010 Min blev kørt ind i foråret.. der kom skiver under nålene.. Det blev kun lige akkurat kørbart, men bestemt heller ikke mere..
    Min går alt for fed i blandingen.. Fik testet den igen (for sjov) i august, og der stod den 10:1 ... Ikke noget at sige til at den er ved at kvæles ved 2500 o/m..
    Kører med åbne potter..
    TT vil du stadig mene at der skal skumfilter i med Factory kit på?

• #7   14. dec 2010 det er svært at sige ja eller nej til .fordi der er forskel fra mc til mc . et komplet arkrapovic anlæg og factory kit er svaret på det døde område som birds generrelt har.men i bænk med den før og efter monteringen.

Kommentér på:
Hvilket kit til karburator?

Annonce