1.219 visninger
|
Oprettet:
røven til højre ved opbremsning, why? {{forumTopicSubject}}
Hey
Det er somom den trækker røven til venstre når jeg bremser med bagbremsen, hvorfor?
den kører fint ligeud ellers.
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.734
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
vil være mit bud....
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.362
Der er jo ingen der ved hvad det er der trækker til højre. Det står jo ingen steder og han har ikke oprettet noget.
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 30 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 641
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.442
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.074
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 498 Svar: 11.633
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.648
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.395
Unødig vægt... ;o)
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 419
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 10 Emner: 13 Svar: 37
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 178
Trådopretter:
Synes du selv, at din tråd er værd at svare på ?
- Du kan ikke blive enig med dig selv om din ? røv trækker til højre eller venstre når du bremser et eller andet, som du ikke siger hvad er.
Du giver lige nøjagtigt ZIP informationer, der kunne ligge til grund for et seriøst svar.
Det undrer mig, at der ikke er en moderator der sletter det ligegyldige indlæg og forklarer dig, hvad der skal til for at lave et seriøst indlæg.
maj 2008
Følger: 16 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 71
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
Det kan være den ene ged er ved at være slidt.
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 419
Jeg er på motorcykelgalleri, så det er min motorcykel, suzuki gsx 750 es fra 83, hvis det hjælper dig i at kunne hjælpe mig.
Hvor meget mere kunne du tænke dig at vide, siden du skriver du mangler informationer?
Der var da et par stykker oppe i toppen der gav et par skud, så helt umuligt at forstå mig er det åbenbart ikke.
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 419
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Jeg mener det faktisk. Hvis du ikke sidder rimeligt lige på cyklen, kan den bremse skævt. Det ses faktisk ikke specielt sjældent, og afsløres oftest ved at lade en anden køre og se om vedkommende oplever det samme:-)
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 419
røven til højre ved opbremsning, why?