{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Nyt bagdæk til R6 2008 {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

Har brug for lidt råd mht nyt bagdæk. Jeg kører en del landevej/motorvej men nyder også at køre hårdt i sving når muligheden byder sig. På trods af det er mit dæk nu slidt ned på midten....Chicken stripes I know...er ikke stolt af det smiley

Jeg er blevet anbefalet at prøve Bridgestones BT03 af min forhandler da det skulle have en mere slidstærk midte og samtidig nogle gode bløde sider. Hvad siger i? og hvor kan jeg købe det billigst?

Har fundet et på Daekonline men er i tvivl om om det er det rigtige da der både findes

- BT 003R Racing Street
- BT 003R SS2
- BT 003R SS3
- BT 003R SS4

Link http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=30632029.123.24329&typ=R-166308&ranzahl=1&Breite=180&Herst=Bridgestone&Quer=55&Felge=17&S_Z=ZR&Speed=W&weiter=30&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=123&m_s=1

Håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt bagdæk til R6 2008
  • #2   26. jan 2011 Hm...kiggede egentlig mest på Bridgestone fordi forhandlere anbefalede det...kan da godt ske jeg skulle undersøge dette også..har det også en hårdere kerne midt på?

• #4   26. jan 2011 Michelin pilot road 2 er jeg rigtig glad for.

Ud fra dit kørselsbehov mener jeg at du bør du tage et 2ct sportstouringdæk. Der er km i det til lande-/motor-vej, men samtidig bid til de lidt hurtigere ture.

• #6   26. jan 2011 Pirelli diablo rosso corsa - Klare alt og den er opbygget af 3 compounds imodsætning til misser 2ct som er dual compound.. Så mange km ligeud og ren slick ude i kanten ved skarp nedlægning.. MEN 8k km holder de sgu ikke.. hehe

• #12   26. jan 2011 nu køre jeg brigestone bt 016 et rigtigt godt dæk i mine øjne med masser af feedback, men savnede os en hårderer midte da det kun for mig holder 3500km, men har hørt der skulle være kommet et nyt bt 016 pro dæk stort set samme men med hårderer midte;?

• #13   26. jan 2011 Kørte sidste år på BT003 R/S (Racing Street) Super gadedæk der bare gav super tillid (MEN husk kun på tør asfalt... Regn... Uhaaa)

På bane var jeg tilgengæld ikke så begejstret for Bagdækket som jeg ikke liiige synes jeg ku få til at stå så fast som fordækket ligegyldig hvad dæktryk jeg prøvede på.

De andre tre BT003´ere skal du holde dig fra.. Det er kun til ræs og du vil få problemer med at få varme nok i dækkene ved gadekørsel pga. den den compound de har.

• #14   26. jan 2011 tusind tak gutter..det var super input

• #15   26. jan 2011 chicken strips har man kun hvis man ikke har slidt siderne helt til kanten, at dækket er fladt i midten er ikke = chicken strips smiley

Har selv nogen Dunlop Roadsmart på min cykel, vil også tro de har holdt 8k, dem tager jeg et nyt sæt af smiley

Kommentér på:
Nyt bagdæk til R6 2008

Annonce