575 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar

Tilmeldt:
10. feb 2006 Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.370
Hjælp!! Hjælp!!
Endelig fik jeg kortet, og har fået kørt en masse..Men men men.. Når jeg kommer til et kryds etc. trækker koblingen og geare ned går motoren ud, går ud fra det bare er tomgangen der skal stilles. Og når jeg er i femte/sjette gear og ved omkring de 6000 omdr. er det som om den ikke rigtig ved hvad den vil. Den hakker lidt i det. Hvorfor. Er der nogen der kan hjælpe mig med disse to spørgsmål. På forhånd tak, hilsen den glade nyfødte mcist.. Ps. Kører på en honda vf 500 f2 fra 86
0 synes godt om
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
/Jan
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 70
Din tomgang kan du stille igennem højre hul i kåben.... Der sidder en fingerskrue derinde... det er tomgangs skruen... Hvad har du måtte slippe for sådan en maskine???? Jeg har nemlig en magen til jeg overvejer at sælge.... syntes den er lidt svær at prissætte...
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.370
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 70
Det er en ok maskine og de kører også godt alderen taget i betraktning.... Kvik af en 500ccm...MEN de er ikke så glade for det røde felt. sidste sommer "kom" jeg til at give min lidt kniv. Der knækkede hovderne af 2 ventiler, så der røg et stempel + topstykke. Ahhrr!!!! jeg købte en smadret motor jeg skulle bruge stempel og top fra. den motor havde gjort nøjagtigt det samme, bare på modsatte cylinder....
Så mit råd er.... behandel hende ordenligt....(det er jo en ældre dame)
God sommer til alle..... Mvh Thomas
Hjælp!!