575 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp!! Hjælp!!

Endelig fik jeg kortet, og har fået kørt en masse..Men men men.. Når jeg kommer til et kryds etc. trækker koblingen og geare ned går motoren ud, går ud fra det bare er tomgangen der skal stilles. Og når jeg er i femte/sjette gear og ved omkring de 6000 omdr. er det som om den ikke rigtig ved hvad den vil. Den hakker lidt i det. Hvorfor. Er der nogen der kan hjælpe mig med disse to spørgsmål. På forhånd tak, hilsen den glade nyfødte mcist.. Ps. Kører på en honda vf 500 f2 fra 86

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!!
  • #1   3. maj 2006 Det lyder som om at den godt kunne trænge til en dysning... Og evt justering af kaburator og ventiler...

/Jan

• #2   3. maj 2006 Hej Martin.....
    Din tomgang kan du stille igennem højre hul i kåben.... Der sidder en fingerskrue derinde... det er tomgangs skruen... Hvad har du måtte slippe for sådan en maskine???? Jeg har nemlig en magen til jeg overvejer at sælge.... syntes den er lidt svær at prissætte...

• #3   3. maj 2006 Tak for svarene. Den blev omdysset da der blev sat 4-1 potte på, så den trænger nok til at få stillet ventiller og kaburator efter vinterhi. Til Thomas H jeg gav 25 kilo i vinter. og vil lige prøve at sætte tomgangen lidt højere, og se om den stadig sætter ud. Men tak

• #4   3. maj 2006 Hej Martin....
    Det er en ok maskine og de kører også godt alderen taget i betraktning.... Kvik af en 500ccm...MEN de er ikke så glade for det røde felt. sidste sommer "kom" jeg til at give min lidt kniv. Der knækkede hovderne af 2 ventiler, så der røg et stempel + topstykke. Ahhrr!!!! jeg købte en smadret motor jeg skulle bruge stempel og top fra. den motor havde gjort nøjagtigt det samme, bare på modsatte cylinder....
    Så mit råd er.... behandel hende ordenligt....(det er jo en ældre dame) smiley
    God sommer til alle..... Mvh Thomas

Kommentér på:
Hjælp!!

Annonce