{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

CNC-gruppe {{forumTopicSubject}}

www.motorcykelgalleri.dk/grupper/cncbrugere

Prøver lige, om vi kan få lidt mere gang i gruppen.

Arbejder du med CAD, CAM, CNC, så vær med! Og arbejder du med manuelle maskiner, er det også helt fint, der er mange, der kan trylle med den slags.

Det vil være godt med en flok, man kan trække på, hvis der er noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CNC-gruppe
  • #2   11. feb 2011 Jeg har lige inviteret jer til gruppen. I må meget gerne præsentere jer derinde, så vi kan se hvem, der kan hvad.

    Der sker nogle ting her på jobbet, og jeg vil snart opdatere hvad vi har at lege med her.

    Finten er jo at snakke med nogen, der arbejder med det samme, så vi kan snakke lidt om det. Så kan vi hjælpe hinanden med råd og vejledning, og måske få hjælp når noget skal laves på en maskine vi ikke selv har.

    Og så er det bare fedt at se hvad andre kan. Om det så er på manuelle maskiner, eller om det er CNC. Jeg er ret fascineret af folk, der kan arbejde seriøst i plade, og som er hårde til at svejse.


  • #3   17. mar 2011 Hiver lige den her frem fra gemmerne. Og har nogen noget de skal have lavet, så kan vi jo altid kigge på det. Det kan være forbroer, beslag eller andet. Har billeder og videoer af nogle af mulighederne.

Kommentér på:
CNC-gruppe

Annonce