698 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

temp måler temp måler

Har gået og tænkt på en ting.. hvor langt går jeres temp måler op, når i køre.. min flytter sig næsten ikke nemlig, så gad vide om min måler eller thermostat er gået i stykker... god vind og kør sjovt, men fornuftig, fra en sommer glad zx 10 ejer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  temp måler
  • #2   4. maj 2006 Efter 15 min. kørsel stiger min et par millimeter fra at være helt i bund til lige at komme op på den første streg som egenlig betyder at motoren er kold, og derefter bliver den så ikke varmer lige gyldig hvordan og hvor meget jeg kører..

Det samme gør en af mine venners gsx 400 r, troede også, at min var i stykker men sådan er de altså, så synes ikke det er så meget man kan bruge den til.. når min mc slukkes falder den så de milimeter og ryger helt i bund igen..

• #3   4. maj 2006 Hej

Godt nok har jeg en luftkølet, men der er sgi da noget galt med jeres termostater - vandtemeperaturen på en bil skal ligge på 90 gr - alt under eller over slider på motor og olie, det samme må da gøre sig gælende for en MC motor, der roterer + 10 KRPM.

Så udskift jeres termostater

vh

Lars

• #4   4. maj 2006 Hej Henrik

Ja du har jo osse en Kawasaki, så det er helt normalt at viseren ikke bevæger sig så meget, på min starter ventilatoren ved halvt udslag på termometeret, så er der jo osse plads til at vise hvis den bliver for varm

Jan

• #5   4. maj 2006 oki... så er jeg mere rolig.. takker for svarene

• #6   5. maj 2006 Kølevandstermometre fortæller hvor varm vandet er, men ikke hvor varm olien er, og det er olietemperaturen der er vigtig. Den fortæller om motoren er klar til at lave noget (ved olietemp. over 60 grader) og om den er for varm (over 120 grader).
    I dette kolde forår varer det lang tid før min DL650 bliver ordentlig varm (olietemp over 60 grader) - på trods af, at kølevandstermometret rimelig hurtigt viser, at den er driftsvarm. Louis.de har mange forskellige olie-termometre, der monteres i stedet for olieprop / oliepind....

Kommentér på:
temp måler

Annonce