698 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
temp måler temp måler
Har gået og tænkt på en ting.. hvor langt går jeres temp måler op, når i køre.. min flytter sig næsten ikke nemlig, så gad vide om min måler eller thermostat er gået i stykker... god vind og kør sjovt, men fornuftig, fra en sommer glad zx 10 ejer..
0 synes godt om
nov 2005
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 64
Det samme gør en af mine venners gsx 400 r, troede også, at min var i stykker men sådan er de altså, så synes ikke det er så meget man kan bruge den til.. når min mc slukkes falder den så de milimeter og ryger helt i bund igen..
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 6 Emner: 41 Svar: 115
Godt nok har jeg en luftkølet, men der er sgi da noget galt med jeres termostater - vandtemeperaturen på en bil skal ligge på 90 gr - alt under eller over slider på motor og olie, det samme må da gøre sig gælende for en MC motor, der roterer + 10 KRPM.
Så udskift jeres termostater
vh
Lars
dec 2004
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 75
Ja du har jo osse en Kawasaki, så det er helt normalt at viseren ikke bevæger sig så meget, på min starter ventilatoren ved halvt udslag på termometeret, så er der jo osse plads til at vise hvis den bliver for varm
Jan
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 233
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 66
I dette kolde forår varer det lang tid før min DL650 bliver ordentlig varm (olietemp over 60 grader) - på trods af, at kølevandstermometret rimelig hurtigt viser, at den er driftsvarm. Louis.de har mange forskellige olie-termometre, der monteres i stedet for olieprop / oliepind....
temp måler