Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye dæk? michelin road2 / power 2
  • #1   22. feb 2011 Kørte med Power CT2 sidste sæson og var fuldt ud tilfreds!
    Kunne godt bare bruge lidt flere km i bagdækket, men det har jo nok noget med højre hånd at gøre smiley

Har købt Pilot Road 2 CT til denne sæson og er spændt på hvad de kan..
    Men du går ikke galt i byen med nogle af dem..

Nu kommer folk ind og siger Brigdestone BT *G*

• #2   22. feb 2011 Jeg kører med Road 2 bagpå og Power 2 foran. Jeg er rigtig godt tilfreds. Synes jeg har bedre greb end med mine ContiRoad Attack, især når det er vådt. Lækkert med det lidt blødere gummi foran, og så lidt flere km bagtil.

• #3   22. feb 2011 Road 2 er super - husk de komemr i en ny 3-udgave. Ser lidt spøjst ud, men de lover bedre dæk allround. Og med 2'eren som er super - så skal det nok også virke.

Ellers BT023. Take a chance det holder jo maks en sæson ved moderat kørsel smiley

• #4   22. feb 2011 planen var at få lidt flere km i dækket...

sidste år fik jeg et tilbud på 1 fordæk og 2 bagdæk i michelin sport... et super dejligt dæk...

men små 7000 km på sådan et sæt er sq lige i underkanten.. smiley

• #5   22. feb 2011 Jeg kør med Power 2 foran og Road 2 bag på nu.

Jeg har valgt det alene af den grund at få flere km i dækket inden det er slidt ned, eller bare blir kantet. Har tidligere kørt med power 2, men levetiden passer ikke mit temperament.
    Har kørt en god halv sæson (3500km) på de dæk nu og bagdækket er stadig helt rundt. Og jeg har ikke på noget tidspunkt følt at jeg manglede greb ifht. et power dæk.

• #6   22. feb 2011 Jeg kørte sidste år på Bridgestone BT 023, de nåede at køre små 4000 km. så smed jeg dem af hel.... til..
    Bagdækket var total firkantet, og fordækket var takket som et dæk der havde kørt 15000 km.

Så fik jeg monteret Road 2, og de har nu kørt godt 7000 km. og der er nok stadig knap det halve tilbage, og de er stadig ligeså runde som da de var nye.
    Så jeg vil klart anbefale Road2 smiley

• #7   23. feb 2011 men i mener roligt at man kan hoppe på et michelin pilot power hvis man har en lidt frisk kørestil...og så vil der stadig være nogle km i dem... altså i forhold til pilot road...

• #8   23. feb 2011 -Nicky (Frederikshavn) .
    Hvis du ikke bruger dine dæk mere end man kan se på billederne, vil du med 100% sikkerhed få bedre dæk i et sporttouringdæk frem for et sportsdæk.
    (link fjernet)
    http://fpn.dk/motor/mc/article995211.ece

• #9   23. feb 2011 da billederne blev taget havde den lige fået nye dæk på... så den havde slet ikke været ude på de små veje...

og har lige 2 x fdm svingkursus i år... så gummiet skal sq være i orden til sådan et par dage.. smiley

• #10   23. feb 2011 Det kommer helt an på hvordan du bruger dine dæk. Et sporttouringdæk klarer fint banedage - Jeg tager også på FDM B-kurset hvert år og jeg har endnu ikke oplevet manglende greb på mine sporttouringdæk. Men et sportsdæk er da at foretrække, hvis man primært kører meget sportsligt med høj svinghastighed.
    Jeg bruger også min mc i hverdagen og kører under blandede forhold, hvor et sporttouringsdæk brede brugsområde kommer til sin ret. Min bimmer havde sportsdæk monteret, da jeg købte den og der havde jeg da et par interessante udskridninger på kolde morgener grundet manglende greb. Men hvis jeg kun brugte min mc på varme dage og til bane, ville jeg uden tvivl vælge et sportsdæk.

• #11   23. feb 2011 Jeg kører Dunlop Roadsmart på min R6'er. Til mit kørsels behov som er rent landevej.
    De efter min mening bedre end både BT016 og Michelin pilot power som jeg havde på før.
    Bedre styring, bedre greb i regn vejr og mere neutral styring. Så gør det jo heller ikke noget de holder det dobbelte antal km...

Så det er et fint dæk til en sportsmaskine, hvis du kun kører landevej.

Det med at blande to forskellige dæk for og bag har jeg slet ikke gode erfaringer med, så det vil jeg ikke anbefale.

• #14   23. feb 2011 Jeg kører med Michelin Power Pure på min cbr 600 ... og de duer bare ! ... sammenlignet med mne tidligere bt021 er det som at køre med lim på dækkene og så bliver de ikke kantede som 021'erne.

Om det så rent faktisk gør en forskel at de er lidt lettere end Power2/road2 skal jeg ikke kunne sige ... det er en lidt teoretisk diskussion omkring uaffjedret vægt, som jeg ikke gider at forholde mig til, når jeg selv bidrager med godt over 100kg (dog affjedret) vægt til ekvipagen.

Da jeg købte dem sidste år var de dejligt billge hos sydfyns mc service, men det skifter jo som vinden blæser med de tilbud.

• #15   23. feb 2011 Køb road2, de har rigeligt med greb, holder bedre og vigtigst af alt de varmer hurtigt op.
    Du må aldrig køre power for og road2 bag da vinklen på dækkene er forskellige og det vil betyde at din mc ikke kører som den burde.

Kommentér på:
nye dæk? michelin road2 / power 2

Annonce