543 visninger
|
Oprettet:
Skift fra Bulder til Org. udstødning {{forumTopicSubject}}
Jeg har valgt og skifte tilbage til et orginal udstødning, da jeg blev træt af den "Larm"....
Da jeg ikke ved om der tidligere er lavet en omdysning, hvad skal jeg så regne med der vil ske?
Vil den evt. stå federe eller magere i karb.? og hvordan vil jeg kunne mærke en forskel...?
Mvh
Erling
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 3 Emner: 43 Svar: 2.076
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.082
Men org. er lidt for tynd og meget symaskine agtig, men det kan jeg bedre leve med...
Det eneste er, at jeg ikke vil ødelægge motoren ved og skifte tilbage. Jeg regner med og skal have den på et rullefelt igen, men hvornår jeg får tid til det ved jeg ikke, og indtil vil jeg da fortrække og rulle nogle ture...
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 491
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Så tror jeg du er home free og lad kan lade være med at dysse om....
På mit banejern ændre jeg ikke noget når jeg på trackdays hvor der støjkrav kører med origpotte....(godtnok en indsprøjtcykel). Den tøver lidt med den origpotte men kan køre og mener ikke den tager skade...
Hellere lidt for fed blanding end alt for mager når jeg kører med åben potte.
nov 2005
Samtidig synes jeg den faktisk går meget bedre nu.... specielt I lave omdrejninger... Før havde den det med og hakke og sprutte noget, men det er næsten helt væk....
alt I alt så tror jeg faktisk den står som den skal, selv dem ikke direkt stød forkert I følge tændrørene...
PeterS: Desværre så kan jeg ikke spørge værkstedet, for jeg ved ikke hvem der har gjort hvad.... Men alt tyder på, at den som har sat bulderpotte på ikke har gjort andet.. for den går bedre nu end før....
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Ellers prøv at pakke din bulderpotte om, alt ulden er sikkert blæst ud. Vil sikkert også få den til at gå bedre.
nov 2005
Det under mig godt nok, men den går bedre end før.
Skift fra Bulder til Org. udstødning