{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati M600 tænding
  • #1   6. mar 2011 Forrest i motorens venstre side... men hvorfor tror du at den er ude af timing?

• #2   6. mar 2011 Dan [KaPoW] V
    Hvor er det lige du finder noget der kan justeres der ???

...............................................................................................................

Christopher H
    Der er ikke noget der kan justeres på den model

• #3   6. mar 2011 Den er for et stykke tid siden blevet fikset ved et værksted efter et styrt. Da den kom hjem kunne den ikke gå ordentligt i tomgang. Den blev sendt tilbage til værkstedet som sagde de justerede tændingen. Nu køre den meget fint i tomgang, men kommer man op på 80 km/t og der over hakker den ligesom i gassen. Som om man giver gas og slipper håndtaget, giver gas slipper håndtaget...selvom man har håndtaget i bund.

• #4   6. mar 2011 Hvis du har adgang til et lazer termometer, så mål lige temp på begge udstødninger (Oppe ved topstykket)

• #5   7. mar 2011 Racing4fun:
    Jamen jeg er skam ikke sikker på at noget kan justeres, men timingmærkerne sidder der hvor jeg beskriver...
    Jeg har nu ejet og kørt 4 forskelling Ducatier, og jeg har aldrig været ude for at tændingen ikke passede, og skulle justeres, så jeg har aldrig justeret på tændingen selv.
    Derfor spørger jeg også, hvorfor han tror at den er ude af timing.

Med den fejl trådstarter nu beskriver, ville jeg nok kigge efter en dårlig forbindelse i ledningen fra pickup på computer..... der kan være brud eller ir ved ledningssamling/stik. Det lyder dog lidt underligt, at en tændingsjustering skal kunne foretages, så den bagefter sætter ud.
    Jeg tror ikke på værkstedets forklaring...

• #6   7. mar 2011 Dan [KaPoW] V

Jeps det er korekt det du beskriver... Det bruges til at tjekke tændningen med hvis du bruger en tændingspistol. Det eneste der kan justeres er hvor langt sensoren går ind i motoren (Med en sims) 999éren er meget følsom over for dette problem. Men det opstår ikke bare af sig selv.

På de luftkølede med kaboratore sider der to CDI moduler, en på hver side af batteriet. (Lige bag luftfilterkassen) De plejer nu at virker eller slet ikke at virke. Hvis de brænder af er det næsten altid pga ensretteren også er bændt af.

Jeg har nu en ide om det er en af menbranerne i karboratorene der lave problemet.

Men jeg kan kun give dig ret, det værksted har "VIRKLIG STYR PÅ DET"

Kommentér på:
Ducati M600 tænding

Annonce