592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Andreani cartridge kit -erfaring m dem Andreani cartridge kit -erfaring m dem

Hej..

jeg søger en der har haft med andreani cartridge kit.

Er der en der ved hvor mange klik på de forskellige compression og retur skruer de anbefaler i det setup papir jeg har fået med kittet ??

se skemaet her:
www.peets.dk/andreani.jpg

jeg har serviceret tidlige med frisk olie, og ved at det skal være öhlins 1311 olie og oliestanden skal være 150mm , men jeg vil iår gerne kunne sætte gaflen bedre op og forstå den. Derfor vil jeg høre om i kan se hvor mange klik de som udgangspunkt anbefaler på komp. og retur (preload - kan jeg godt selv sætte op, efter min egen vægt)

nogen der har efraing med at tyde Andreanis skemaer ?
www.peets.dk/andreani.jpg

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andreani cartridge kit -erfaring m dem
  • #1   8. mar 2011 som jeg ser det, er det ene gaffel ben koncentreret om at håndtere Lowspeed vandring og det andet ben tager sig af Highspeed vandring.

• #2   8. mar 2011 Jeg kender ikke rigtig noget til andreani cartridge. men du kan være 100% sikker på grundindstillingen er midt i på både komp/retur.
    Her efter er det max 4 click hver vej.

• #3   8. mar 2011 det jeg ønsker er at være helt sikker på at forstå deres skema.. jeg har nogle ideer.. men er ikke 100% sikre på dem.

comp og rebound skal ikke stå ens på begge ben..

• #4   8. mar 2011 Det behøver de heller ikke at gøre, af gode grunde giver stikakslen sig jo ikke. Så du har sådan set kun "en" affjedring, Ohlins lavede flere gasgaffler med retur i det ene ben og komp i det andet.

Hvis du ser i det skema du selv linker til, så er simsstakken IKKE ens i begge ben. det er derfor de ikke skal stå ens.

Kommentér på:
Andreani cartridge kit -erfaring m dem

Annonce