863 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Saxon Tour, omdr. kører baglæns Saxon Tour, omdr. kører baglæns

Hej Folk. Jeg har lige i samarbejde med min far skiftet dæk og kæde på min MZ ETZ 251 Saxon Tour.

Da vi fik samlet svinet ville jeg lige køre en tur for at tjekke om alt var rigtigt, og opdager at batteriet ikke lader og at omdr.tælleren kører modsat vej rundt, og speedometeret viser ikke korrekt, da jeg fornemmede ca.80-100km/t viste den 45-50km/t

Hvad faen har vi gjort galt?

Iøvrigt har den gamle loddet ledningerne på varmehåndtag på igen, de var røget af..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Saxon Tour, omdr. kører baglæns
  • #1   12. mar 2011 Noget kunne tyde på, at i har byttet polaritet et sted, du må i gang med fejlfinding af ledningsnettet.

• #2   12. mar 2011 Kan mine varmelegemer i håndtaget kortslutte det? Tror du det er det der kan være hele problemet??

Og TAK for svar;-)

• #3   12. mar 2011 da jeg købte min lyste ladelampen også. det viste sig at det var plus og minus på batteriet ledninger var vendt forkert.

men det er som nævnt noget med noget ledningsarbejde du skal i gang med...

speedometeret på den er kabeltrukket ned til baghjulet.. mener det er på højre side ved gearkassen. lyder som det trænger til at blive smurt gevaldigt...

• #4   12. mar 2011 Men kan jeg undgå at skulle til at pille både kæde og baghjul af??

Jeg kom til at skrue den lille likavet skrue der sidder på plasticskærmen ud, da jeg troede man kunne pille skærmen af via den... Måske har den ikke fået ordenligt fat, da jeg skruede den i igen? Eller?+

• #5   12. mar 2011 så smid lige 4 nye pløkker i , så spiller den igen smiley

• #6   12. mar 2011 pløkker? smiley

• #7   12. mar 2011 hvilken plastic skærm er det du mener?

• #8   12. mar 2011 Skruen holder spedometer drevet skal ramme gevindet inde i drevet så du kan være heldig, at hvis du piller kablet af, at du kan få det drejet det således det passer. ellers er det af med kassen igen. smiley omkring dit omdregningstæller er det et elproblem og det kunne nemt ske at det skyldes de varmehåndtag og en forkert montering.

• #9   12. mar 2011 Plasticskærmen omkring Bagtandhjulet.. Jeg har fået skruen placeret rigtigt ind i det bøs der holder den, MEN MEN MEN det er ikke det der er mit problem nu, måske jeg skulle oprette en ny tråd.

Den vil ikke længere lade, og omdr.tælleren kører modsat.. Jeg ringede til en Ole som fortalte at det kunne være en printplade ved generatoren som er stået af, (evt fordi den har kørt i længere tid med dårligt batteri)

Det passer måske med at jeg skriftede batteriet i slut.Oktober.

Vi har tjekket Sikringer og evt strøm på batteri, og det fejler tilsyneladene ikke noget..

Nogen forslag til hvad det kunne være+?

Kommentér på:
Saxon Tour, omdr. kører baglæns

Annonce