1.432 visninger
|
Oprettet:
Min CBR tikker/rasler.. {{forumTopicSubject}}
Efter årets 1. tur på 70km forekom der en tikkende/raslende lyd fra motoren, jeg prøvede at lokalisere den ved at lytte med en metalpind mellem øre - motor, men kunne ikke helt tyde hvor den kom fra, lyder dog som om den kommer fra koblingssiden..
Jeg har i vinters skiftet kobling, men lyden kom ikke ved opstart, den blev dog højere og højere i takt med at jeg kørte de 70km, så tror ikke det kan have noget med koblingen at gøre, men som sagt, så lyder det som om at lyden kommer fra HØJRE side..
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 156
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Det er vel bare af med koblingen og få målt om fjedre eller plader trænger til udskiftning.
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 21 Svar: 1.070
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.411
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 639
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 114
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.411
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
maj 2008
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 337
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
Min CBR tikker/rasler..