1.001 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

DB killer til syn. Duer disse her? DB killer til syn. Duer disse her?

Hej
Da krikken måske skal synes, vil jeg lige høre om disse her DB dræbere skulle være nok til at få den igennem. Vi taler om Venom Titanium dobbeltudstødning, 5,5 mm.
Den her, er lidt i tvivl, da den jeg brugte sidst var længere og med udskæringer. Denne ligner bare et rør, men er der nok?
(link fjernet)

Et alternativ kunne være denne, men vil det gøre arbejdet?
(link fjernet)

Nogen der kender andre sider, har kigget på Capimoto, men prismæssigt ligger de lidt over og ved ikke om de passer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DB killer til syn. Duer disse her?
  • #1   16. mar 2011 Altså det jeg har gjort er kør ned til synhallen - Tag dit ståluld op ad lommen - Stop det ind i udstødningen og tril hen til synhallen typisk 30 meter smiley Han syner cyklen - Tak for det - Starter den og vrider ørerne på den så ståluldet ligger 5 meter bag potten og kører derfra med en wheelie smiley

• #2   16. mar 2011 Ja har osse overvejet det nummer, kunne være man bare skulle få fat på nogle skuresvampe/ståluld.

• #3   18. mar 2011 de virker, har et par liggende som er pillet ud af en 750cc vulcan. Den fik ihvertifald en del mere at skulle have sagt. Fik synet en xv750 virago sidste år med åbne potter, synsmanden sagde at det var ligemeget hvad jeg stoppede op i røven på den da jeg alligevel flåede det ud så snart han var færdig, det var jo så sandt som det var sagt lol

Kommentér på:
DB killer til syn. Duer disse her?

Annonce