{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.118 visninger | Oprettet:

Kobling "hænger" {{forumTopicSubject}}

Koblingen på min ZRX1200R "klistre" eller "hænger" en sjælden gang imellem, så når bæstet bliver sat i gear med koblingen trukket, ja så trækker den ganske lystigt frem efter, selv i grus faktisk, meget mærkeligt!!

Pladerne er nye, skålen fejler intet, der er ikke luft i systemet, og alt er som det skal være.

Det sker ret sjældent men er så til gengæld ganske ubehageligt, og det ført til en mindre og ganske pinlig episode på Fyns mc festial :o) i vådt græs, hvor hjulet bare stille og roligt fortsatte med at spinne og trække cyklen fremad imod en flok andre cykler så jeg måtte lægge den ned på siden!! det var med koblingen trukket, og der skal jo en del til at kvæle de 1200 ccm...

Jeg er tør for ideer, anyone ????

Kim.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling "hænger"
Kommentér på:
Kobling "hænger"

Annonce