{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Gummi i bremsevæske beholder for stort {{forumTopicSubject}}

Hej, sidste år skiftede jeg gummipakningen/membranen i bagbremse væske beholderen da den de var i var meget for stor, den anden jeg havde passede 110% i. Efter en mindre ombygning i vinters skulle jeg lige efterfylde pga lidt spild. Nu er den nye gummi membran også vokset så den ikke passer i mere. Nogle der har "krympe" tips, og jo den fra sidste år er smidt ud og det er alm DOT4 væske

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gummi i bremsevæske beholder for stort
  • #1   22. mar 2011 Hvor gammel er din bremsevæske?

• #2   22. mar 2011 Thomas. Hvor er det du mener den vokser. Membranen kan jo blive trukket/strukket ud, og kan foldes fint på plads igen med et tryk. Så er det DER den ligger så fik du smidt en udemærket membran ud :-). Er det i dia så fatter jeg ikke helt hvordan den kan være i låget idet du tager låget AF. Men ikke når du har haft taget den UD af låget !!.

• #3   22. mar 2011 væsken er 1 år, men jeg gættet på den gimmi fis jeg smed ud sidste år også har passet engang.. Syntes bare det er sært den vokser

• #5   22. mar 2011 Den er 4 kandtet og den er vokset på alle leder og kandter, den passer slet ikke i, hvilket den gjorde sidste sommer. Det er som om den har "suget" væsken, ikke at der manglede væske så man opdagede det. Det er den gummi den er født med så den burde passe. Og nej den poppede ud da jeg skruede låget af??. Nu har den fået lidt gasket sealer, noget gummi noget der tætner fortrinligt. Lorte væsken var ud over det hele efter turen idag :o(

Kommentér på:
Gummi i bremsevæske beholder for stort

Annonce