Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ujævn tomgang
  • #1   28. mar 2011 Nemt, CV karbonader er meget følsomme overfor det rette modtryk, både på indsugning og udstødnings siden

• #2   28. mar 2011 Det er som om at den der kasse ikke gider sætte sig tæt, det er dog originale dele? altså det skide svært at komme til. nogel forslag?
    smiley

• #3   28. mar 2011 Kender desværre ikke din model. min skal du have lågen af filterkassen og så sidder der nogle bolte mellem kassen og karbonederne. Kunne være det var magen til på din

• #4   28. mar 2011 arrh tak:)

• #6   28. mar 2011 Den bør nok ikke gå højt pga manglendesynkronisering, men nok temmelig ujævnt.

Jeg forestiller mig, at luftfilterkassen er tilsluttet dine karburatorer via nogle gummistudser, og de skal sidde helt rigtigt, så giv dig god tid og se dig ordentligt for. Når en gang du har samlet det hele, kan du overveje at lægge en bane isolerbånd stramt over samlingen mellem luftfilterkasse og låg. Thomas R har helt ret i, at en CV-karburator kan være meget følsom for falsk luft, og den høje tomgang tyder altså på for mager blanding.

Kommentér på:
Ujævn tomgang

Annonce