{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Zxr 750 H1 dør efter lidt frisk kørsel {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg har en gammel kawa, som efter kortvarig frisk kørsel simpelthen dør ud ala løber tør på benzin. Efterfølgende kan den godt være svær/umulig at starte.

Pt. kører jeg med streetfighterlooket og i den forbindelse har jeg intet speedometer og kan derfor ikke se om det skulle være fordi at den går varm. Men det tror nu ikke for blæseren starter op som den skal efter kort tids tomgang og der er væske på.

De par gange, hvor jeg har trillet en tur i år, er den begyndt at hvine ved nedgearinger og ved accelerationer i 1-2 gear. Lyder ikke voldsomt, men jo mere gas desto mere hvin.

Inden sæsonstart fik den en ny manuel knastkædestrammer, som måske lige var en tand for stram, den hvinede lidt ved kold, men kun kortvarigt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zxr 750 H1 dør efter lidt frisk kørsel
  • #1   2. apr 2011 det lyder som om din benzinslange er klemt under tanken eller på vej ned til karburatorerne... Eller du har et blokkeret beninfilter i tanken eller på benzinslangen....

    Første og billigste bud...


  • #2   2. apr 2011 sikkert benz tilførslen. den kan også hænge i vacum ventilen på benz hanen det er et typisk problem efter vinter stilstand. eller have en mørnet slange til vacum ventilen. prøv at kigge der....

  • #3   2. apr 2011 prøv evt at dreje benz hanen om på pri og kør en tur..

  • #4   2. apr 2011 Da den gik ud i går kunne jeg lige nå ind i carporten, hvor den døde. Efter flere forgæves forsøg på den starte den igen, lagde jeg mærke til at den dryppede benzin på selve hanen. Men jeg kunne ikke finde lækagen og da den startede igen, var der intet at se. Havde osse været lidt grov ved hanen, den har før drillet.

    Hvis det skulle være filtret skulle så ikke tror, at den ville gå død med det samme, den kan jo sagtens fyres af et stykke tid og så dør den langsomt. Filtret blev tjekket og renset sidste år i forbindelse med at benzin slangerne blev skiftet.


  • #5   2. apr 2011 Rens nu bare det filter,,,muligvis er det letter stoppet,,Så kun lidt benzin kommer igemmen,,,,

Kommentér på:
Zxr 750 H1 dør efter lidt frisk kørsel

Annonce