Startproblemer.. HJÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}
Det gode vejr kom, og jeg ville ha' gang i motorcyklen..
Men batteriet var dødt - Surt!
Derfor valgte jeg at købe et nyt i håb om at motorcyklen så ville starte. Så fik jeg sat det nye til og der kom tænding på.... men den vil stadig ikke starte. Når jeg trykker på starteren kan jeg høre en summen, jeg tror det er brændstofspumpen. Der er intet tegn på at el-starteren vil arbejde og jeg aner ikke hvad jeg gør/har gjort forkert..??
Der er monteret en Defa alarm på motorcyklen, som heller ikke virker, og jeg ved ikke om det kan hænge sammen med, at motorcyklen ikke vil starte...??
Skriv endelig hvis i har forslag eller ideér til hvordan jeg kan få gang i motorcyklen igen.
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 144
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.960
Har du kunne starte samtidigt med din alarm ikke har virket som du beskriver nu?
Har du ladet strøm på dit ny indkøbte batteri?
Har du tjekket det klassiske som støtte fods kontakt, koblings kontakt (ved ikke om man skal holde koblingen inde på en Kawa)
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 16
Det er først efter at der er kommet nyt batteri i og der er sat strøm til at alarmen ikke vil virke!
Har tjekket det med støttefoden, og det er heller ikke her der er problemer.
Hælder nok mest til at det er alarmproblemet der gør at jeg ikke kan starte, men hvad gør man lige ved det?
Forstår ikke at den kan gå i stykker af at have stået stille hele vinteren?
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.450
har du også tjekket on off knap på styret ved gassen ..
mvh
jul 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 186
Men det kan da sagtes være alarmen. Kender ikke lige din model...
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 106
Har selv lige prøvet det på min bros gsxr750 99.
Prøv om du kan skuppe den igan, så elimenerer du da evt om det er brændstof pumpen.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 16
Startproblemer.. HJÆÆÆLP