{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Startproblemer.. HJÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}

Det gode vejr kom, og jeg ville ha' gang i motorcyklen..
Men batteriet var dødt - Surt!
Derfor valgte jeg at købe et nyt i håb om at motorcyklen så ville starte. Så fik jeg sat det nye til og der kom tænding på.... men den vil stadig ikke starte. Når jeg trykker på starteren kan jeg høre en summen, jeg tror det er brændstofspumpen. Der er intet tegn på at el-starteren vil arbejde og jeg aner ikke hvad jeg gør/har gjort forkert..??

Der er monteret en Defa alarm på motorcyklen, som heller ikke virker, og jeg ved ikke om det kan hænge sammen med, at motorcyklen ikke vil starte...??

Skriv endelig hvis i har forslag eller ideér til hvordan jeg kan få gang i motorcyklen igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startproblemer.. HJÆÆÆLP
  • #1   9. apr 2011 jeg er IKKE guru inden for mcer men har du ladet batteriet op?

• #2   9. apr 2011 kunne meget let være alarmen, der er jo sikkert spæret for tændingen eller strømmen til starteren.

Har du kunne starte samtidigt med din alarm ikke har virket som du beskriver nu?

Har du ladet strøm på dit ny indkøbte batteri?

Har du tjekket det klassiske som støtte fods kontakt, koblings kontakt (ved ikke om man skal holde koblingen inde på en Kawa)

• #3   9. apr 2011 Der er strøm på batteriet, så det kan ikke være problemet.
    Det er først efter at der er kommet nyt batteri i og der er sat strøm til at alarmen ikke vil virke!
    Har tjekket det med støttefoden, og det er heller ikke her der er problemer.

Hælder nok mest til at det er alarmproblemet der gør at jeg ikke kan starte, men hvad gør man lige ved det?
    Forstår ikke at den kan gå i stykker af at have stået stille hele vinteren?

• #5   9. apr 2011 jeg tror også det er din start spærre der laver ged i den... der er noget med at knap et.. eller 2 skal være holdt nede i 15 sek... henne ved din mc.. så begynder de at tale sammen igen....

har du også tjekket on off knap på styret ved gassen ..

mvh

• #6   9. apr 2011 Typiske start fejl er dødmands knappen er på of eller koblingen ikke er trukket:-)
    Men det kan da sagtes være alarmen. Kender ikke lige din model...

• #7   9. apr 2011 Det kan meget vel også være at din starter er stået af, eller retter "kullene" i den der giver dig de problemer.
    Har selv lige prøvet det på min bros gsxr750 99.
    Prøv om du kan skuppe den igan, så elimenerer du da evt om det er brændstof pumpen.

• #8   11. apr 2011 den har stået uden batteri hele vinteren... har ikke fjernbetjening til min Alarm, har en lille sender sammen med nøglen som så skulle slå alarmen fra når den kom tæt på... men problemet er at alarmen ikke engang er slået til, men startspærren er... så kan ikke slå den fra....

Kommentér på:
Startproblemer.. HJÆÆÆLP

Annonce