683 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
power/quick shifter power/quick shifter
Hej jeg overvejer at montere en power/quick shifter, men jeg syntes det er en jungle at finde ud af, hvilke modeller køre i andre med? erfaringer?priser?
Det skal siges at min mc er med karburatore så den skal kun virke på tænding.
0 synes godt om
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.606
jul 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 129 Svar: 206
men det er til en gammel vmax med karburator, det skal kun være en der cutter tænding
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Jeg kører med en translogic q-shift box med ast... kan ikke helt huske hvad den hedder, men det virker altså forrygende. Du kan så få et shiftlight der kan kobles på boxen og kan programmeres igennem den, - det er en dyr box der koster omkring 4000. Skal du have powershift så koster det 7500. Jeg har selv overvejet det meget... men ja. Det er ikke kommet så vidt endnu. Skriv pb. hvis du vil vide mere. Ellers spørg poul o herinde, han ved jo alt om det... Men det er anvendeligt på alle, dvs. du skal have en til en 4 cyl. også skal du nok igang med at klippe stik og samle, men det er alt sammen vist i den tilhørende manual.
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.606
Men med en Vmax skal du have fat i Claus fra Pitværkstedet eller Mogens Monti her på galleriet , de ved en masse om Vmaxen og har lavet en del af dem
Men skal vi ikke se den i Dragbikeklubben evtl på Mosten i næste wekend
power/quick shifter