Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  power/quick shifter
  • #1   9. apr 2011 Også næsten umuligt at svare på ud fra de få oplysninger ?

• #2   9. apr 2011 Ok nu ved jeg ikke hvilke oplysninger der menes?
    men det er til en gammel vmax med karburator, det skal kun være en der cutter tænding

• #3   9. apr 2011 Hej Johni
    Jeg kører med en translogic q-shift box med ast... kan ikke helt huske hvad den hedder, men det virker altså forrygende. Du kan så få et shiftlight der kan kobles på boxen og kan programmeres igennem den, - det er en dyr box der koster omkring 4000. Skal du have powershift så koster det 7500. Jeg har selv overvejet det meget... men ja. Det er ikke kommet så vidt endnu. Skriv pb. hvis du vil vide mere. Ellers spørg poul o herinde, han ved jo alt om det... Men det er anvendeligt på alle, dvs. du skal have en til en 4 cyl. også skal du nok igang med at klippe stik og samle, men det er alt sammen vist i den tilhørende manual.

• #4   9. apr 2011 Ja hvilken Mc der er tale om , skal vides , pga styringen og hvor den manglene gnist skal smides hen antal tændspoler , om den skal bruges til vejen RR eller Drag om det kun er op eller også ned
    Men med en Vmax skal du have fat i Claus fra Pitværkstedet eller Mogens Monti her på galleriet , de ved en masse om Vmaxen og har lavet en del af dem

Men skal vi ikke se den i Dragbikeklubben evtl på Mosten i næste wekend

Kommentér på:
power/quick shifter

Annonce