{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kawa 636 gearkasse
  • #2   19. apr 2011 har ikke hørt noget decideret dårligt om deres gearkasser men som alle andre sportscykler skal man være på udkig efter en der ikke er blevet misbrugt, på køretur ville jeg køre den helt ud i begrænseren nogle gange i 2. gear og hvis den ikke hopper ud af gear så er den sikkert fin, på den nyere 05/06 model som jeg selv har er der rapporteret nogle tilfælde af problemer med 2. gear men har kun hørt om det på amerikanske cykler og man kunne foranledes til at tro at mange problemer med gearkasser på specielt 600 sportscykler har at gøre med hvordan de er blevet behandlet i deres liv..ie..wheelies, dragracing osv...
    Kawasaki kan godt være lidt klonky i gearkassen selv som nye, specielt mellem 1. og 2. gear, du kan afhjælpe dette ved at installere en Factory Pro Shift Star
    for track day halløj får du ikke en meget bedre cykel for pengene end en 636


  • #4   21. apr 2011 har haft en kammerat her har haften gearkasse der stod af på hans 636 dog en model nyere med udstødning under sædet for ved ikke om det er samme motor

  • #5   21. apr 2011 Har ikke personlige erfaringer, men ifølge MCN.COM er der ikke rigtig noget at være bekymret for:
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Kawasaki/Kawasaki-ZX-6R-B-2003-2005/Kawasaki/ZX-6R/_/R-EPI-296
    De beskriver gearkassen som "notchy", men det ville ikke gøre mig bekymret...


Kommentér på:
kawa 636 gearkasse

Annonce