{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Min 4 cyl lyder som en V2 ... {{forumTopicSubject}}

... i tomgang og ved lidt gas.

Her til morgen da jeg startede min MC lød den ikke som den plejer. Jeg kan tydeligt høre at den ikke går som den skal når den står i tomgang. Giver jeg en anelse gas så den kommer op på 2-2500 rpm lyder den lidt som en V2.

Den kører fint, men er pga dette problem lidt svær at sætte igang på da den slet ikke går rent dernede under 2500rpm.

Den har altid gået lidt urent under 3000rpm pga. den komplette Arrow udstødning og jeg har bestilt tid til en omdysning om 14 dage.

Men den plejer ikke at lyde som den gør nu ... hvad kan der være galt?

Mvh. Martin


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min 4 cyl lyder som en V2 ...
Kommentér på:
Min 4 cyl lyder som en V2 ...

Annonce