Service på Ducati Service på Ducati
Jeg har netop erhvervet mig en Ducati 750 SS ie - fra 2000 - kørt ca. 43.000.
Da jeg ikke har nogen historik på cyklen vil jeg gerne have lavet et komplet service. Dvs. Olie/oliefilter, Ventil just + remme udskift.
Køret forbi Promotor idag - han tager 5500 - for et stort service alt incl.
Nu mener jeg selv at have hænderne skruet rigtig på - så spørgsmålet er om jeg skal kaste mig ud i det selv - eller lade et værksted om det.
Er der nogen som selv har lavet service på deres Duc. ?
PS. Jeg har kigget på Ducati klubbens forum - men det ser lidt dødt ud. Er klubben stadig eksisterende?
PPS. Findes der et Godt ikke-dansk Ducati forum?
Pfht, Henrik
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 82
Der er skam masser at gang i den danske ducati klub, man skal blot være medlem for at få adgang til det meste af forum. Så er der til gengæld også al den hjælp du overhovedet kan ønske dig, så se at få udfyldt en tilmeldingsblanket og kom i gang med et fantastisk klubliv med køreture, cafebesøg, banedage, italienske delikatesser og frem for alt masser af hjælp og teknisk assistance.
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 239
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 24
Også herfra tillykke med din Duc.
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.436
Jeg vil bare sige, at Promotor er det sted, jeg har fået den bedste behandling og efter min mening den bedste kvalitet i arbejdet overhovedet.
Mvh.
Jan L
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 271
Resten er supersimpelt.
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 933
Jeg er lidt i tvivl om hvormeget der er at spare ved at lade et værksted justere ventiler - og så lave resten selv. Al plastikken skal jo af....
Hvor køber i oliefilter/olie/remme henne? på Nettet eller hos en Duc forhandler?
Lars O: Vil du have mulighed for at give nogle tips og tricks til de ventiler? Hvad gør du shims - måler du først - og køber efterfølgende eller hvad?
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.537
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 197
hilsen
Ronni
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 933
Service på Ducati