934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Benzin økonomi med Org. udstødning Benzin økonomi med Org. udstødning

Nu har jeg kørt et par tanke væk efter jeg skiftede til Org. udstødning fra en Racerpotte....

Skitet har positvit betyder, at jeg nu kører 2 km længere pr. liter.... men betyder det rent faktisk at en "bulder/race" potte er dyre I drift?

Jeg har ikke ændret på andet så det betyder vel ikke, at nu står for magert i benz blandingen? og derfor bedre Benz. økonomi?

For længe vil man egenlig kunne kører med en for mager blanding inden noget bliver ødelagt?

og nu jeg er igang med ?, hvordan kontrollere en Mek. egenlig benz. blandingen? rullefelt med udstødningsmåling eller ?

Det skal siges, at den går bedre efter skiftet til org. potte.. mere rolig gang I lave omdrejninger.

Mvh

Erling


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin økonomi med Org. udstødning
  • #1   11. maj 2006 Så vidt jeg har forstået, så gør en bulder/race potte, at den kan komme af med mere luft, og derfor kan tage mere luft ind, og derfor få en øget forbrænding, hvilket også vil gøre at blandingen bliver mere mager. Med en for mager blanding kan du risikere at brænde et af dine stempler af, hvilket ikke er så fedt.
    Medmindre den er dysset til en original potte selvfølgelig, det ville forklare hvorfor den går bedre nu.

    Håber det hjælper lidt, så du bedre kan tænke færdigt.


Kommentér på:
Benzin økonomi med Org. udstødning

Annonce