{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

cbr600f1 hikker/hopper {{forumTopicSubject}}

ved ca 6500rpm når jeg bare vrider øret om på den, ved moderat gasgiving, rulle gassen stille på, er der næsten ikke noget i vejen, når den når forbi 7000rpm tager fanden ved den. Den gjorde det samme for 2 år siden men fanden stå i om jeg kan huske hvad jeg gjorde. Der er kommet anden uds og tilhørende større dysser. Der er jetkit og K&N, det virkede 100% da den blev sat væk og lavet om.
Nogle gode råd???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cbr600f1 hikker/hopper
  • #1   20. apr 2011 Tap benzinen af og få noget nyt på!
    Du har vel ikke tilfældigvis renset dine filtre og kommet nyt olie på?

• #2   21. apr 2011 der er kørt et par tanke siden den kom ud, og skiftet dysser 2 gange, og naturligvis også ny olie og filter. Men jeg har hygget lidt med brænstof skruerne, og den er så småt ved at være der, jer er på over ½ omg extra ud fra grund. Der var noget der dæmrede i aftes i da jeg lå og skulle sove.... Man skal lade det være når det virker må være det forkromede råd her

• #3   21. apr 2011 Jeg fik for fed olie i filtrene, back in the 70ties, den kunne ikke få nok luft dvs tage gassen, så jeg måtte afmontere alle filtre og køre hjem uden, med for mager blanding! Det var noget hydraulik olie vi havde på firmaet, men altså ikke tyndt nok!

• #4   21. apr 2011 filtret er ikke vasket, så fint nok ud og jeg havde ikke kørt mere end 2200km med det. Ja hydralik olie er noget sært noget...

Kommentér på:
cbr600f1 hikker/hopper

Annonce