1.163 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Bagfælg til honda cb 750 k7 Bagfælg til honda cb 750 k7

Hej Alle.
Jeg er for tiden i gang med et cafe racer projekt og er i den forbindelse nået til fælgene. Da jeg købte mc´en fulgte der et splinter nyt bagfælg med i købet af ukendt mærke. Sælger oplyste, at det passede i størrrelse osv. til de org. man kunne blot sætte et bredere dæk på end på de originale.
Fælget havde et mærke hvor der stod: "RIM, 16 X 3" for interchangeable Wheels 1941-79 Chrome 40 Holes repl OEM43006-40. "
Er der nogen de ved om det kan bruges. Hvor bredt et bagæk kan man få på et Honda CB 750 k7 og behøver man overhovedet at bruge det her fælg for at få et lidt bredere dæk på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagfælg til honda cb 750 k7
  • #1   24. apr 2011 Det lyder til at det er en HD fælg du har fat i der. Er der nav i osv? hvis ja - passer navet med din aksel bolt? Hvis ja - så kan du sagtens bruge den.

Hvorvidt det ser pænt ud osv - er self smag og behag.....

PS Cafe racere kører mig bekendt ikke med (super) brede bagfælge...

• #2   24. apr 2011 Det er vist et hd fælg, det skulle passe med antal huller til eger. Jeg bruger det org narv. Hvilke str. Dæk kan der sættes på Fælget . Max og min.

• #3   24. apr 2011 Standard størrelsen for bagdækket på en 750 K7 er 4.50 - 17. Det svarer ca til en 120 efter mm-mål
    Jeg mener, at der er plads til en 160 profil, når man får monteret en passende fælg.
    Og efter min mening, er en 16" absolut ikke en passende størrelse til en café racer. Den kører med 18", til nød en 17" bagfælg!

• #4   24. apr 2011 Hej jacog den fælg 16-3 er en smal til hder .du skal nok finde andre egre.har du nummer til jens mener han har nogle nye chrom som man kunne købe i gamle dage når man byggede chopper af cb 750 og satte 16-4" på.
    ellers kunne man købe dem i sverige ved roffes.
    mvh kk

• #5   25. apr 2011 Tak for gode råd vejledning. Jeg går på jagt efter andre eger eller ser om man kan finde et 17" fælg i rette bredde.

Kommentér på:
Bagfælg til honda cb 750 k7

Annonce