1.808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

MC elektro værksted søges MC elektro værksted søges

Hej

Er der nogen der kender et elektroværksted omkring Slagelse der også fikser MC'er

Har på min Suzuki VL1500 dette møgproblem med at startermoter kører med det samme nøgle drejes, kan ikke selv finde fejlen.

Har stillet den op hos Slagelse MC, men de har ikke tid i kalenderen foreløbig. Så de vil kun kigge på den, hvis der er en der udebliver fra aftale, så det kan tage uger.

problem er at jeg meget gerne skulle være på vej (på min MC) til Harzen om 1½ uge. Vi har booket og betalt hotelværelser

mvh Johnny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC elektro værksted søges
  • #1   5. maj 2011 Motorcyklernes elektroniske troldmand

Erik Schnabel klarer ethvert problem med strømforsyningen til den gamle eller nye kværn. I Kronborggade nr. 5 lige ved siden af den flotte café og gourmetrestaurant de Gaulle ligger en lille butik med vinduet fyldt op med batterier i alle størrelser. E. S. Elektro står der på skiltet på facaden.

• #2   5. maj 2011 Jeg tror det er din tændingeslås ellere rettere bunstykket i tændingslåsen,ny tændinglås og problemet burde være løst.

Mikael

• #3   5. maj 2011 som sagt tidligere.. bundstykket i din tændings lås eller start relæet.. det er de 2 muligheder der er..

• #4   5. maj 2011 Undskyld jeg blander mig men bundstykket i tændingslåsen har da mig bekendt intet med at gøre om starteren begynder at køre( det er jo ik en bil vi snakker om) mig bekendt er den sidste lille fjedrende vippefunktion som vi har på det sidste lille stykke i tændingslåsen på en bil rykket op i håndtaget markeret med START på en mc smiley måske det er derfra udgangspunket skulle være?????

• #5   5. maj 2011 Kortslutning i startrelæ eller startknappen.....

• #6   5. maj 2011 pil ledningerne af starteren - følg den tykke til startrelæet - find de tynde ledninger - den ene går til stel - sæt tænding på - mål om der er plus (+) på den anden - hvis nej--- skift relæet.

Hvis ja - defekt startknap i håndtaget.

held og lykke

• Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
    #7   5. maj 2011 Hvad?? Torkild..
    Er der stel på den ene side af startrelæ????
    Har starteren ikke stel på huset og bliver så drevet af +???
    Du skulle helst ikke have plus på den ene side og stel på den anden side af starterrelæ

• #9   5. maj 2011 Hej Gutter,

Problemet er løst, Mekaniker ringede til mig her kl. 1600

Cyklen er monteret med bredt styr (har købt den sådan) jeg kunne selv konstatere at kabler fra "håndtag" var folænget i forlygte, hvad jeg ikke viste var at de også er forlænget inde i styr (kabler ligger i styr) og det var den ene ledning fra "koblingssikkerhedskreds" der kortsluttede til stel inde i styr.

Det havde jeg ikke lige selv fundet. Men det kostede 1 time på værksted, så det helt fint med mig.

Tak for jeres input

mvh Johnny

Kommentér på:
MC elektro værksted søges

Annonce