1.808 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
MC elektro værksted søges MC elektro værksted søges
Hej
Er der nogen der kender et elektroværksted omkring Slagelse der også fikser MC'er
Har på min Suzuki VL1500 dette møgproblem med at startermoter kører med det samme nøgle drejes, kan ikke selv finde fejlen.
Har stillet den op hos Slagelse MC, men de har ikke tid i kalenderen foreløbig. Så de vil kun kigge på den, hvis der er en der udebliver fra aftale, så det kan tage uger.
problem er at jeg meget gerne skulle være på vej (på min MC) til Harzen om 1½ uge. Vi har booket og betalt hotelværelser
mvh Johnny
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 256
Erik Schnabel klarer ethvert problem med strømforsyningen til den gamle eller nye kværn. I Kronborggade nr. 5 lige ved siden af den flotte café og gourmetrestaurant de Gaulle ligger en lille butik med vinduet fyldt op med batterier i alle størrelser. E. S. Elektro står der på skiltet på facaden.
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Mikael
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 56
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 128
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.105
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.105
Hvis ja - defekt startknap i håndtaget.
held og lykke
maj 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
Er der stel på den ene side af startrelæ????
Har starteren ikke stel på huset og bliver så drevet af +???
Du skulle helst ikke have plus på den ene side og stel på den anden side af starterrelæ
sep 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 40
Problemet er løst, Mekaniker ringede til mig her kl. 1600
Cyklen er monteret med bredt styr (har købt den sådan) jeg kunne selv konstatere at kabler fra "håndtag" var folænget i forlygte, hvad jeg ikke viste var at de også er forlænget inde i styr (kabler ligger i styr) og det var den ene ledning fra "koblingssikkerhedskreds" der kortsluttede til stel inde i styr.
Det havde jeg ikke lige selv fundet. Men det kostede 1 time på værksted, så det helt fint med mig.
Tak for jeres input
mvh Johnny
MC elektro værksted søges