Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle kommode 400 kr.
- Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
- Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
- Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
- Cykelkæde 475 kr.
- Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 936
Mikael
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 798
Gå til din farvehandler og køb noget malingfjerner. Det skal være dimethanol baseret (Ikke sikkert jeg har stavet det rigtigt)
Det bobler simpelthen op og så fjerner du det l lag... Jeg har selv brugt det til Nintendo Wii, da de hurtigt fandt ud af at folk selv loddede en chip i den, så de dækkede alle lodde punkter med epoxy...
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 61
"I hærdeplast og elastomer findes der tværbindinger. Tværbindinger er bindinger mellemmolekylekæderne, og ved tværbindinger opnås en tredimensionel struktur. Tværbindingerneholder bedre sammen på stoffet og kan ikke brydes. Dette gør, at hærdeplast og elastomer ikkekan genbruges. Hærdeplast laves af plast, som hærdes ved opvarmning, bestråling eller vha.katalysatorer, og når det sker, så går plasten over i en tilstand, hvor den ikke kan smeltes elleropløses."
http://www.studieportalen.dk/Opgaver/Plast-polystyren-18024.aspx?paperpage=3
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 391
Jeg bruger det ret tit til både limning, men også til glas- og kul-fiberarbejde.
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 798
Kig forbi til en kold pilsner i det gode vejr... Så får i hver en gang kemikalier i kan sidde og lege med istedet for at sidde herinde og være påståelige eller copy-paste fra andre sider :)=
Det kan som sagt godt lade sig gøre, da jeg selv har gjort det op til flere gange
mar 2018
Følger: 1 Svar: 1
Mvh Hanne
Opløsning af epoxylim?