1.574 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kobling Cbr 600 driller Kobling Cbr 600 driller

Hey mc-ister

Jeg har et problem med koblingen på min Cbr 600 f2'er..!
Jet har siden jeg købte cyklen for ca. 3 uger siden, måtte justere koblingen på justeringen ved grebet flere gange. Og idag løb jeg så tør for gevind.... Den justerings-skrue der sidder ved koblings-grebet er skruet helt ud, og der er allerede en del slup igen, ( ca halvdelen af hele gangen ind mod styret )
Virker som om at kablet giver sig i den anden ende, altså nede ved koblingen?? Noget der evt. Ikk er spændt ordenligt eller? Er lidt på bar bund... ! Spørg endelig hvis der er noget i ønsker uddybet...
Fik forresten a vide ved købet, at koblingen var skiftet for nyligt..!

Mvh Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling Cbr 600 driller
  • #1   10. maj 2011 Et kabel kan jo strække sig og trænge til en udskiftning, men du har spændt det efter flere gange ? Og du kan ikk se tydelige mærker der bærer præg af at det er ædelagt strukket for meget ?

• #2   10. maj 2011 Spændt efter?? Er det nede ved selve koblingen det foregår?? Men nej, det har jeg ikk, har kun justeret oppe ved koblingsgrebet.., og det er så ikke muligt mere! Og kablet ser umiddelbart rigtig fint ud..

• #3   10. maj 2011 Ja man spænder efter nede ved koblingen.. på min mc er der 2 møtrikker på et beslag.. der skal man justere..

kig evt. forbi Randers, så kigger vi på det..

• #4   11. maj 2011 enten er det dit kabel der bliver strukket, eller også er det din koblings snegl der bliver hevet skæv (tror jeg nu ikke det er), eller juster skruen på koblings sneglen der ikke er spændt, så den ryster løs efter noget tid.
    Men prøv at tage koblings skjoldet af også kig hvordan det ser ud derinde.

• #5   11. maj 2011 Du kan justere kablet 2 steder.... oppe ved håndtaget, som du har prøvet... og nede ved koblingen....

Hvis du kigger ppå højre side, så vil du se et sort kabel, komme fra styret og gå ind I et beslag, som har 1 møtrik på hver side af der hvor kablet går ind...

Du skal løsne begge møtrikker, og så justere kablet indtil du mener det er strammet nok.... HUSK lige og justere ved håndtaget, så det er helt løst der.... Så har du igen plads til og finjustere bagefter...

• #6   11. maj 2011 Ok, det vil jeg prøve idag så smiley men jeg skal vel have kåben a for at komme til at justere ved de møtrikker .? smiley Mange tak for de hurtige svar! smiley

• #7   11. maj 2011 Det er en fordel at have kåben af, der er ikke meget plads med kåbe på, men på nogle MC'er kan det godt lade sig gøre..

• #8   11. maj 2011 Du skal have høre sidekåbe af... hvilket betyder, at du skal huske de 3 skruer som holder inderkåben foran, samt den bagerste sidekåbe, eller kan du ikke få sidekåben af....

• #9   11. maj 2011 Oki, prøver at kigge på det... Takker mange gange.. Skriver hvis der blir noget smiley ha' en god dag... smiley

• #10   11. maj 2011 Hey

Så fik jeg kigget på koblingen idag, og det viste sig at der kun sad én møtrik ved det beslag nede ved koblingen! Så den har jo selvfølgelig rykket sig lidt hele tiden smiley har monteret en møtrik mere og spændt dem kontra, så nu dur det bare! Takker til alle for hjælpen smiley

Mvh Lars

• #11   12. maj 2011 smiley

• #12   12. maj 2011 skønherligt når det er en simpel løsning smiley

Kommentér på:
Kobling Cbr 600 driller

Annonce