Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæde samleled?
  • #1   10. maj 2011 Forkert billede. Det er det her samleled der fulgte med til min kæde.

(link fjernet)

Eller skal jeg bare købe ét som i første link?
    Gør det jo unægteligt lettere at tage kæden af igen.

• #2   10. maj 2011 det kan godt være lidt svær at få presset på... men det kan man, det skal gøres lige, og evt med en tang.... og nej det led du der viser skal ikke nittes men sættes på fra siden af, altså gildes på de 2 pinde... med buen vendt mod kørsels retning og åbningen bag ud...

mvh

• #3   10. maj 2011 ved ikke hvad du mener , samme billed her. på begge 2 ..

• #4   10. maj 2011 Hm! Nå men hvis du scroller lidt ned til de nederste billeder vist på siden, kan du se der er en adnen type samleled. Det er sådan et jeg har fået med.

Kan godt se at det er det samme billede jeg linker til. Det forstår jeg ikke helt. smiley

• #5   10. maj 2011 ja det er nitte led... og skal det man kalder nittes, selv om man vejner de 2 pinde så ende stykket sidder fast... nu ved jeg ikke hvilken mc den kæde skal sidde på.....
    men en kæde er et meget vigtig stykke på en mc. og skal være af en god kvalitet og være sat rigtig på... så mit forslag til dig... køb en god kvalitets kæde der passer til din mc... og hvis du ikke selv kan sætte den på. så få nogle til det der kan. for som sagt den er vigtig for sikkerhedden..osv osv..

mvh

• #6   10. maj 2011 Det er på min Royal Enfield 18hk, så det er sgu ikke fordi den rykker den fra hinanden igen. smiley
    Tror bare jeg finder et af de traditionelle led, som jeg kender, og ikke kræver specialværktøj. smiley

Tak for hjælpen.

• #7   10. maj 2011 selv tak.....

• #8   11. maj 2011 ja når der ikke er mere power i den, så burde et klips led være nok =)

• #9   11. maj 2011 Uanset om den har 18 eller 218 hk - jeg ville aldrig ALDRIG sætte min lid til en clips i min kæde!
    Hvis kæden springer med 80 km/t - så ryger du på røven, uanset om det er en Enfield eller en Hayabusa.
    Og kæder er ikke stærkere end det svageste led smiley

Få den sat sammen med nitteled, og gå så til et værksted, hvis du ikke selv kan gøre det.
    Det tager max et kvarter at skifte den kæde, for en mekaniker.

Kommentér på:
Kæde samleled?

Annonce