1.038 visninger
|
Oprettet:
skift af kædekit? {{forumTopicSubject}}
ohøj gutter
er lige ved at skifte kædekit på en vtr1000f fra 98 og ser da jeg skal til at have kæden på at den er lukket. avs den ikke kan skilles ad..
hvordan faen montere man så kæden?
kædekittet er et kit købt ved louis og er af mærket DID.
forslag modtages MEGET gerne
Jimmi
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 162
sep 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
andre gode ideer modtaget meget gerne
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 162
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
http://www.louis.de/_40c1ee3c31d3d7501212dc0671e408a214/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=240&wgr=504&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=10040070
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 205
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 822
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 293
GESCHLOSSEN = lukket, OFFEN = åben.
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
skift af kædekit?