1.037 visninger
|
Oprettet:
ventil-shims til Yamaha - København {{forumTopicSubject}}
Min Thundercat skal have chekket og måske justeret ventilspillerum - men jeg kan ikke magte at bestille samtlige shim-kombinationer til samtlige ventiler hjem på forhånd (og jeg har heller ikke råd
Så der skal først Måles - og så Bestilles.
Er der nogen der ved hvor det er godt at købe shims til en Yamaha (shim-under-bucket) ??
Gode bud i Københavns-området modtages med glæde
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.919
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.933
Så håber da du får samme overraskelse som jeg fik da jeg kontrollerede min gadecykel ved 40.000km.. ikke en eneste skulle byttes ud, alle ventiler stod fint indenfor tollerancerne
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.454
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 29
Jeg ringede til Fisker MC - de sagde at de kunne bestille og levere med 2 dages varsel - det er vel ok?
Ideelt set ville jeg gerne kunne gå ind og sige hvad jeg skal bruge, og kunne gå derfra med de rette brikker - så skal jeg undvære kværnen det kortere tid.
@Robert: Jeg checkede dem faktisk i vinters, hvor alle indsugningsventilerne stod lige midt i det ønskede område, hvorimod udstødningssiden var lige på grænsen til den nedre grænse. Men det var hundekoldt i værkstedet da jeg checkede - 2-3 grader, og da jeg chekkede igen et par dage senere v. ca. 5 gr kunne jeg se at tolerencerne var blevet større: Så jeg drog den konklusion at tolerancerne ved 15 gr. ville være indenfor spec.
MEN - nu har jeg en træls raslen fra noget der llyder som knastkæden ved koldstart.- og i jagten på årsager har jeg kig på de ventiler
ventil-shims til Yamaha - København