{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

ventil-shims til Yamaha - København {{forumTopicSubject}}

Min Thundercat skal have chekket og måske justeret ventilspillerum - men jeg kan ikke magte at bestille samtlige shim-kombinationer til samtlige ventiler hjem på forhånd (og jeg har heller ikke råd smiley

Så der skal først Måles - og så Bestilles.

Er der nogen der ved hvor det er godt at købe shims til en Yamaha (shim-under-bucket) ??

Gode bud i Københavns-området modtages med glæde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ventil-shims til Yamaha - København
  • #1   13. maj 2011 Jeg plejer at bytte rundt, og ofte er det nok, ELLERS tager jeg til en forhandler, med de få der skal ombyttes, med de gamle, og målet på de nye. så betaler jeg en "byttepris" for at bytte dem. de bruger dem jo bare i sortimentet!

• #2   13. maj 2011 Det er jo en Yamaha ;o)
    Så håber da du får samme overraskelse som jeg fik da jeg kontrollerede min gadecykel ved 40.000km.. ikke en eneste skulle byttes ud, alle ventiler stod fint indenfor tollerancerne

• #3   13. maj 2011 Nu har jeg ikke været derude noget tid, men Søborg Mc havde dem da jeg kørte XTZer...

• #4   13. maj 2011 Hey - tak for svar smiley
    Jeg ringede til Fisker MC - de sagde at de kunne bestille og levere med 2 dages varsel - det er vel ok?

Ideelt set ville jeg gerne kunne gå ind og sige hvad jeg skal bruge, og kunne gå derfra med de rette brikker - så skal jeg undvære kværnen det kortere tid.

@Robert: Jeg checkede dem faktisk i vinters, hvor alle indsugningsventilerne stod lige midt i det ønskede område, hvorimod udstødningssiden var lige på grænsen til den nedre grænse. Men det var hundekoldt i værkstedet da jeg checkede - 2-3 grader, og da jeg chekkede igen et par dage senere v. ca. 5 gr kunne jeg se at tolerencerne var blevet større: Så jeg drog den konklusion at tolerancerne ved 15 gr. ville være indenfor spec.
    MEN - nu har jeg en træls raslen fra noget der llyder som knastkæden ved koldstart.- og i jagten på årsager har jeg kig på de ventiler smiley

Kommentér på:
ventil-shims til Yamaha - København

Annonce