1.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp den er blevet stjålet Hjælp den er blevet stjålet

Hey. Efter en hård nat, fandt jeg igen min cykel med hjælp fra politiet. Men nu står jeg tilbage med min Yamaha xj 650 fra 1982, og mangler at kunne starte den. De har nemlig slået tændningen ind med en skruetrækker.
Jeg har søgt og søgt på nettet, men kan ikke finde svar på mit spørgsmål: Kan jeg ikke sætte noget brugt og uoriginalt på, og hvis ja hvor finder jeg så noget der passer til min XJ?

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp den er blevet stjålet
  • #2   23. maj 2011 Helt klart handel på ebay.de det er billigt og du kan finde det meste der ind.

• #3   23. maj 2011 Hvorfor kan i ikke lide de danske butikker ? ? ? ?
    HJÆLP nu for fanden de butikker der er tilbage, så der er en mulighed for også i fremtiden at kunne blive betjent af en person, der er efterhånden ikke et eneste link til en dansk butik....
    Hos max koster en tændings lås til en xj 650 240 kr og kan bestilles til levering dagen efter hos din lokale mc butik og ikke 30 pund + forsendelse og 4-5 dages leverings tid ( hvis man omregner til danske kr, ja så er det billiger at købe den hos max ) og hvis der er klager over det købte, er det jo bare ned i butiken og klage og evt få en ny til dagen efter....
    Undskyld jeg brugte din tråd til min harme over de danske butikkers død.
    et lille plaster er her....
    Tændingslås til yamaha xj650 80-83 med :
    4 polet stik Vare nr. 171300 kr. 240
    3 polet stik Vare nr. 171307 kr. 240

Og nej .... jeg er IKKE selv forhandler, så det er ikke derfor....

• #4   23. maj 2011 for fan..... kwark kom først

• #5   23. maj 2011 når de danske forhandlere er i samme prisleje så kan man alligeså godt handle der.... derudover har jeg absolut ingen skrupler med at være medvirkende til forhandlere lukker hvis de ikke kan konkurerre på prisen med tilsvarende produkter

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
  • #7   23. maj 2011 Det med priser/forhandler i DK kontra udland afhænger i høj grad af hvilke cykler man skal købe dele til.

Jeg har været nødt til at købe nogle dele i udlandet, fordi jeg ikke har kunnet finde dem uoriginale (billigere) i DK. Når man så har fået varen hjem, viser det sig ofte at delene kan købes hos MAX til en billigere pris, hvis man bare vidste at delene tit passer sammen med en søstermodel, der står i kataloget, hvilket min ikke gør... (VFR400-NC21 og VT700-RC14)

Se jer godt for, og søg på cmnl.com, for de originale varenumre... så kommer der tit en uventet løsning til en okay pris i DK...

• #8   23. maj 2011 Kim, når alt kommer til alt så er det et spørgsmål om økonomi og i min verden så spare jeg hvor jeg kan for at have råd til min MC hobby, der med ikke sagt at jeg ikke bruger den lokale forhandler.. Og hvis jeg kan købe en brugt eller ny billig del hvor det ikke har betydning så gør jeg det, men undersøger selvfølgelig hvad priserne er hos forhandelseren så tingene bliver ikke købt på nettet for enhver pris og 3-4 dages levering betyder ikke altid noget, men støtter sku ikke nogen hvis jeg kan spare et par hundrede kroner, stort af dig hvis du gør.. håber ham du handler husker at sætte pris på dig.

• #9   23. maj 2011 jeg har sgu svært ved at støtte nogen der synes at jeg (oftest) skal betale op imod 100% ekstra for en vare

Kommentér på:
Hjælp den er blevet stjålet

Annonce