542 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Alarmsystem til Honda CBR600 F2? Alarmsystem til Honda CBR600 F2?
Synes ikke umiddelbart at kunne finde ovenstående nogle steder, - selvfølgelig fordi min søgning ikke har været grundig nok.
Vil gerne at min cykel hviner, piber, sprøjter skum og spyder ild, når uvedkommende kommer i nærheden af den. Eller i hvert fald bare giver lyd fra sig...!
Er der nogen der har gode erfaringer, eller kender til en forhandler af ovenstående?
0 synes godt om
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 417
(Scorpio)
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 368
Han syntes, at man istedet skulle invistere i en lås med arlarm, der også kan aktiveres ved bevægelse.
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Men alarmen slået til, så kan jeg have min stående i flere uger, og der er masser af strøm endnu....
Nu har jeg haft min monteret i 6 år, og den har endnu ikke skulle have nye batteriet i fjernbetjeningen eller drillet på anden vis...
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 26 MC-er: 9 Annoncer: 1 Emner: 14 Svar: 140
Jeg har kun haft gode oplevelser med en Scorpio alarm, men tro mig, når der er blæsevejr/haglvejr og der en sjælden gang starter alarmen.. så flyver man ud af sengen i løbet af 1 sekund for så at opleve, at cyklen heldigvis stadig står på sin plads
/Alex
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Den har redet mig, og flere jeg kender.
Jeg har monteret mange alarmer gennem tiden, og denne er den med færest fejlalarmer, OG den der med sikkerhed har redet flest MC'er, som jeg kender..!
Den redede bla. Rasmus herinde, da han fik stjålet sin nøgle i Bilka, uden at opdage det!!!
SÅ gik alarmen i fjernbetjeningen, og han løb ud, og så en prøve at starte den. Personen nåede at løbe væk, MEN Rasmus beholdte sin MC.
Jeg har prøvet det samme på kultorvet KBH..
2 vejs fjernbetjening virker!!
JA den tapper dit batteri, hvis du holder meget stille!!! (ikke kører 2 mdr.)
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 521
Alarmsystem til Honda CBR600 F2?