{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Lyd fra forbremser {{forumTopicSubject}}

Der er begyndt at komme nogle "tik" lyde fra forhjulet og jeg vil tro det kommer fra forbremserne, da det ofte går væk ved et klem på bremsen. Mine skiver er skæve, har det noget med det at gøre og er det noget man skal bekymre sig om? Er det normalt at skiver bliver skæve? Jeg har oplevet det på 3 ud af de 4 cykler jeg har haft.

Håber nogen har et svar..

Roar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyd fra forbremser
  • #1   1. jun 2011 det er sikkert flydene skiver så det er dine "bøsninger" der er blevet lidt slidt. prøv at tage fat i sælve skiven og ryg lidt i den evt. så bude du kunne høre lyden ? mennnn hvis dine skiver er skæve ville jeg da skifte dem lige meget hvad..

  • #2   1. jun 2011 Tror ikke det er "normalt" at skiver bliver skæve, men det kan sagtens ske :), mine skiver er også lettere skæve, men er sq for nærig til at købe nogen nye smiley
    Men vil også tro at det er de nitterne på dine skiver der er kommet lidt slup i, også kan det bevæge sig nu.
    Men kig dem godt efter ikke der er nogen revner eller sådan noget på dem.


  • #3   2. jun 2011 bare køb ordentlige skiver jeg køre med ebc skiver og med en katastrofe opbremsning fra 180 km/t og blå skiver blev de ikke skæve af mens de gamle som formentlig kom fra thansen vides ikke med sikkerhed da det var tidligere ejer der havde sat dem på var lige så skæve så jeg kunne bruge dem som dyb tallerken vis ikke de var fyldt med huller smiley

Kommentér på:
Lyd fra forbremser

Annonce