{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.688 visninger | Oprettet:

Hjælp, min mc går ud? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har problemer med at min motorcykel går ud. Det er en yamaha fz6-n fra 04. Den gør nogle forskellige ting:

- Når jeg f.eks holder i et kryds og skal videre, kan jeg nogen gange mærke den er lige ved at gå ud. Når jeg så trækker koblingen(for at undgå den går i stå), falder den i tomgangen, så den er lige ved at dø ud. Når jeg så prøver at sætte igang igen, går den ud. Det mærkelige er at hvis jeg starter den igen, uden at ha rørt nøglen, kan den ikke starte. Hvis jeg derimod drejer nøglen så den er slukket, og prøver igen, så springer den igang.

- Andre gange kan jeg mærke det når jeg køre. Hvis jeg f.eks ska køre 80 km/t timen, og skal holde den fart, så går den ujævnt, som om man skal give gas for at den køre ordenligt.

- Andre gange når jeg køre, hvis jeg så trækker koblingen, går motoren helt død, men starter så når jeg slipper koblingen, og den lige "skubber" sig selv igang.

I forbindelse har med dette, har den været på 2 forskellige værksteder. Den har fået skiftet tændrør, filter, fået fjernet drosling kit, renset bezin tilførelse igennem tanken, skiftet batteri.

Umildbart syntes jeg det lyder som noget el der triller? Kom gerne med gode inputs, håber der er en der kan hjælpe.

Mvh. Morten:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, min mc går ud?
Kommentér på:
Hjælp, min mc går ud?

Annonce