1.942 visninger
|
Oprettet:
Stramning af kæde CBR F2 {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg skal have strammet kæden på min CBR F2'er. Jeg har læst mig frem til, at der skal cirka være 25mm's frigang på kæden.
Men hvor meget skal møtrikerne som holder bagakslen spændes? Bare så de sidder godt fast eller skal de have et bestemt moment?
Andet jeg skal være opmærksom på eller tage højde for??
På forhånd tak!
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
okt 2006
Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 80 Svar: 1.623
http://downloads.hondatech.info/Moto/CBR/CBR600/Honda%20CBR600%20%281991%20-%201994%29%20Service%20Manual.pdf
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 490 Svar: 11.661
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
og få lidt hjælp til første gang
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 10 Svar: 186
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 25
@ Kenneth P: Jeg kommer fra Struer..
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
Harald-nyborg har vidst en der ligner den til 180kr, så det behøver ikke at koste det vilde, og den er fin at have, så kan man også spænde hjulene på sin bil osv
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 10 Svar: 186
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.262
22Nm for de små justeringsmøtrikker
Stramning af kæde CBR F2