{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Chip til Ducati 916 {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg ser nogle gange at folk skriver at deres cykel er monteret med chip og anden udstødning og at ved salg så medfølger original chip .....
Jeg har ingen ide´om jeg har en chip i som passer til de Originale Termignoni udstødninger.....i hvert fald så er spørgsmålet om der på sådan en 916 er muligt at indsætte anden chip...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip til Ducati 916
  • #1   11. jul 2011 uden at vide alt for meget om det, - så tror jeg man demonterer den originale efter en rullefeltstest også producerer en anden der passer bedre til cyklen i forhold til det flow du nu har igennem med mere åbne potter. Jeg mener du bør høre dot. e ad eller fv.motor eller tja han er jo godt nok langt væk men racing forfun esp. herinde ved også lidt om det... smiley Og kan måske give et prej om hvad og hvordan.

• #2   13. jul 2011 Hej Lars

Det er meget almindeligt at montere en "åben ind/åben ud" chip der sender mere igennem motoren når man skifter til åbne potter. Luksusudgaven ville være at få rullet sin 916.

Du skal løfte sædet op, og finde ecu'en (den grå metalkasse med ledninger) i stellet bagerst. I den sidder en prop af gummi, ud med den. Tjek chippen dernede, står der noget officielt ducati på den, eller står der Remus, termignoni, jhp osv..?

Mvh Allan

• #3   14. jul 2011 så fik jeg kigget....
    der var en forsegling som aldrig var brudt, men jeg var nysgerrig alligevel,
    vlk med gummi dutten og nedenunder var en chip forseglet og original....har fået af vide at det er ok at montere termignoni udstødninger og så ikke få ny chip idet at termignoni er original....
    hvad koster en andne chip?

• #4   14. jul 2011 Det er ok, men ikke fordi det er termignoni, mere fordi det ikke er nødvendigt at få mere benzin igennem bare fordi den nemmere kan slippe af med luften nu. Efter min mening..
    Mange vil nok mene at den skal justeres ordentligt ind. Og det vil du også få mere ud af. Men om det er skadeligt for den ikke at få det gjort er nok noget man skal spørge en mekaninker om.. JEg har aldrig gjorrt det, bare skiftet potter og kørt videre..

En chip kan vel fås for 600kr ca., det er noget tid siden jeg sidst har kigget efter den slags

Kommentér på:
Chip til Ducati 916

Annonce