826 visninger
|
Oprettet:
Forbremse.. {{forumTopicSubject}}
Min forbremse er begyndt at "hakke" når jeg bremser.. Det er kun når jeg trille stille og roligt afsted og bremser at jeg mærker det.. Er der nogen som ved hvad det er??
Kenneth
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
mvh Klaus
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
Kenneth
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 70
Når du kører kan du se om de "slår" sig, hvis du fx kigger ned oven fra hvor kalibrene sidder.
Kommer det i sån nogle ryk eller ryster det hele bare?
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 420
Forbremse..