604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

suzuki gsxr opgrade....????? suzuki gsxr opgrade....?????

sidder og kigger billeder herinde. har selv en suzuki gsxr 250. nu til spørgsmålet.....: kan man sætte en gsxr 400 over på min 250? i så fald vil det være lovligt??? vil den blive sjovere??? eller skal jeg bare sætte mig tilbage i sofaen og nyde solskindet istedet for at bekymre mig om ubetydelige ting og sager.. smiley mener 250cc har okring 45 hk....400 cc har vist nok 59hk. så den burde vel holde sig inde for grænsen... men det er måske et større projekt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki gsxr opgrade....?????
  • #2   31. jul 2011 jeg ville jo nok mene, at du som 29 årig skulle op på minimum en 750ccm.. du er vel ved at være voksen;);) hehe.. men det projekt der er da næste spild af penge og tid.. sælg din lille ræser og køb dig en større.. så er du ihvertfal sikker med hensyn til loven.. for du skal jo forbi synshallen, pg have den omreg, og betalt afgift at motoren..

• #3   31. jul 2011 Tror sku også det bliver dyrt inden du er færdig og BESVÆRLIGT, vil give steffen ret, find dig en mande cykel:-), gsxr 600 er da ikke så dyre længere...

• #4   31. jul 2011 Ellers spytter jeg snart en meget flot renoveret orginal gsxr 400 GK76a på markedet smiley

Mvh stefan

Kommentér på:
suzuki gsxr opgrade....?????

Annonce