1.259 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hvilken olie?? hvilken olie??

hej gutter..
jeg skiftede olie på min yamaha yz 450f (crosser) sidste weekend, jeg har fyldt motul 10w/40 dobbel easter olie på, og nu kan den ikke koble ordentlig ud.. susuki anbefaler denne olie til deres crossere, men kan det være rigtigt at yamahaer ikke kan køre ordentligt på den??

hvilken olie tror i jeg skal bruge for at få koblingen til at fungere optimalt igen??

mvh mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken olie??
  • #1   31. jul 2011 Hvis du skal gå efter Yamaha´s foreskrifter, skal du nok have noget yamalube fra din lokale yamaha pusher...

Er det motul 300v du har hældt på den...??

/ Bülow...

• #2   31. jul 2011 Hej Bülow, ja det er det.. Jeg må lige en tur til Randers en af dagene og have købt noget ved en Yamaha forhandler.. Jeg håber det hjælper..

• #3   31. jul 2011 Ved du hvad olie den har kørt på tidligere...?? Det kan jo være fordi den har kørt på semi syntetisk olie før, og så kan den godt begynde at fedte i koblingen når den for en fuld syntetisk olie...

Du kan også tage koblingspladerne ud og rense dem af for olie, og så prøve med den motul 300v igen... Du gemmer bare den olie du har hældt på, og skulle det ikke virke kan du jo tage til Yamaha og høre dem...

/ Bülow...

• #5   31. jul 2011 skift pladerne de er slidt hvis den ikke kan køre på syntetisk, længere er den ikke.

Kommentér på:
hvilken olie??

Annonce